touchscreen mobiel!!!!!!!!

• Nathalie

(tu)samsung is cool groetjes nathalie

• mv ~J & W~

Ik heb nu een HTC Touch Cruise,

maar ben totaal niet tevreden. Het sms'en op een full touchscreen is een crime!

Ik ben nu weer op zoek naar een gsm met slide functie met het nummerieke toetsenbord…

• oneeye67

Heb de Nokia N 97 en ben er dik tevree mee. Na 2 jaar tot de kleur af was van me toetsen de N 95 gebruikt heerlijk toestel, de N 96 maar heel snel aan me zoon gegeven baf wat n onding. Nu sinds 2 maanden de 97 in t begin erg sceptisch over touchscreen, nie ech mijn ding, dus voor de N 97 gegaan ivm het toetsenbord eronder. En moet eerlijk bekennen, gebruik t toetsenbord bijna niet, maar t touchscreen werkt perfect.

Grtzz, Oneeye

• Eva

Hoi Bart,

ik heb zelf een iphone en had eerst een htc. Een iphone is in alles beter, gebruikersvriendelijkheid en ook touchscreen. Zo heb je niet van die irritante pennen nodig om ergens op te klikken.

Dus als ik de keus had ging voor een iPhone.

Groetjes, Eva

Op zoek naar meer korting? Kijk dan op GSM Korting

• K@rin

Heb een Samsung en na precies na 1 jaar reageerd hij steeds niet hoor veel vaker die klachten ook erg veel bij de LG ik wilde een nw toestel maar helaas alles draait bijna op touchscreen dus ik w8 nog even abbo loopt april af

• Eddy1965

Dan heb jij vast de HTC HD2 niet gehad, die heeft een Capacitief touchscreen scherm, je doet dus alles met je vingers.

Deze telefoon heeft ook nog een 1 GHZ snapdragon proccessor erin zitten, dus zeg nou niet dat alles beter is bij de Iphone….

• valib

IK HEB EEN SUPER GOEDKOOP IPHONE ABONNEMENT NODIGX(

please weet iemand een abonnement met goedkope iphone erbij dat maar een paar euro's per maand kost

thanks(:P)