T-zone instellingen verwijderen van Sony Ericsson W910i

• Arman

Beste mensen,

vanaf 19 december gaat mijn nieuwe abonnement in met onbeperkt internet. Echter, op 19 september ontving ik al mijn telefoon (SE W910i). Heel even mee geïnternet toen, maar dat geintje kostte me al gauw ruim 10 euro. Nou bleek dat mijn telefoon 740 Kb via T-zones had gedownload, wat mij al ruim 9 euro kostte. Ik heb daarop meteen verzocht (gebeld met T-Mobile) om mijn internet voorlopig te blokkeren om meer ongewenste financiële verrassingen te voorkomen.

Echter, over een maand gaat dus mijn nieuwe abonnement in en wil ik graag internetten via mijn telefoon. Immers, ik betaal er voor, maar ik heb geen zin in enorme kosten door T-zones, terwijl ik me niet eens van bewust ben dat ik het gebruikt heb. Nu is mijn vraag, kan ik op deze telefoon mijn T-zone instellingen verwijderen zodat dit niet weer gebeurt? En zo ja, hoe? Iemand ervaringen hier mee?

Alvast heel hartelijk dank.

Ps. Toen ik nog wél internet had stond de G altijd in mijn scherm (GPS vermoedelijk). Sinds dat internet geblokkeerd is door T-Mobile is deze letter G weg. Ik kon deze ook op geen enkele manier uitzetten. Kost GPS geld en zo ja, zijn dit dan internet of T-zonekosten?

• Arman

edit: gps moet gprs zijn. sorry.