Wat betekent...

• Kever

Wie o wie weet wat dit betekent: ik bel naar een gsm-nr (van een persoon) , dan krijg ik de volgende melding te horen: u heeft geen toegang tot dit nr of deze dienst.

Mocht het nr niet meer bestaan, dan krijg je toch een bepaalde toon te horen, dat ie afgesloten is, maar dat hoor ik dus niet.

Het is dus van een persoon, géén bedrijf of betaalde service.

Alvast bedankt!

Grt #

• **josty**

storing denk ik, zie…

http://64.233.183.104/search?q=cache:AMxjswF6X6AJ:kassa.vara.nl/portal%3F_scr%3Dforum_dialoog%26cat%3D830%26frm%3D4708+u+heeft+geen+toegang+tot+dit+nr+of+deze+dienst.&hl=nl&ct=clnk&cd=4&gl=nl&client=firefox-a

wel een oud topic maar dit geeft je een idee

• Kever

Thnx, heb die topic gelezen. Storing…ahum. Eerlijk gezegd dacht ik dat het nummer uit de lucht was gehaald. Maar dan krijg je toch een andere melding te horen?! Ik snap er nix meer van.

Grt #

• **josty**

als het nummer niet meer bestaat dan krijg je inderdaad meestal te horen ‘dit nummer is niet meer in gebruik’ of iets dergelijks

ik denk persoonlijk zelf niet dat het nummer uit de lucht is maar aan een storing bij je provider

• Kever

Heb op de andere forum advies gekregen om met andere providers ook dat nr te bellen, krijg overal het zelfde bericht en er wordt nog beltegoed afgeschreven ook.

Heb dit ook al eens gehad met ander gsm-nr, ook bij de provider Telfort. Ben er niet verder mee gegaan en is nog zo.

Iemand nog een ander idee/oplossing?

Thnx.

Grt #