rabomobiel

• pien

heeft er iemand ervaring met rabomobiel?

Ik bedoel hiermee het bereik en de belkwaliteit

Pien

• theo

Rabomobiel maakt gebruik van het KPN-netwerk, dus het bereik en de belkwaliteit is gewoon goed. Eerder dit jaar is men overgestapt van Orange naar KPN, omdat men het met de overgang van Orange naar T-Mobile niet zo zag zitten dat de kwaliteit goed zou blijven. Een juiste keuze lijkt mij!

• Kever

Het was vroeger het netwerk van Orange, maar aangezien die over zijn genomen door T-Mobile, zal dit nu de huidige provider zijn van Rabo-mobiel.

Ik heb ook Orange, dus tegenwoordig T-Mobile. Dat mijn nr nog niet was geportrateerd (= overzetten van Orange-netwerk naar T-Mobile-netwerk), had ik ineens heel slecht bereik met Orange. Inmiddels ben ik omgezet, dit merk ik omdat er tegenwoordig T-Mobile in mijn scherm staat en Orange, als 2e provider eronder. Moet eerlijk zeggen dat ik nu weer goed bereik heb.

Dus denk dat je goed bereik/ontvangt heb. Dit kan je uittesten door een prepaid van T-mobile te kopen en op de plaatsen te gaan, waar jij bereik/ontvangt wil hebben.

Suc6!

Grt #

• Kever

Oeps…ik was mijn antwoord nog aan het typen, toen Theo zijn antwoord er al stond. Ik wist dus niet dat ze over zijn gestapt naar KPN. Dan heb je ieder geval goed bereik/ontvangt. Toch kunnen er plaatsen/plekken zijn waar dat niet zo is. test het weer uit…zou ik zeggen!

Suc6!

Grt #