Vraag over voicemail instellingen KPN

• tjaa

Is er misschien iemand die weet of, wat ik wil, kan?

Ik heb een nokia 3500 classic met een kpn abonnement.

Wanneer iemand mijn voicemail krijgt dan horen ze de door mij ingesproken naam.

Wat ik me nu afvraag is of het mogelijk is om dit uit te zetten en dat mensen dan het hele riedeltje te horen krijgen van KPN met het telefoonnummer?

Dit hoor je wel vaker, en vind ik best prettig.

Ik weet dat je je persoonlijke instellingen kunt aan en uitzetten, maar ik wil dus niet zelf iets inspreken en die optie wordt niet genoemd.

Althans dat denk ik.

Alvast bedankt.

Groet

Tjaa

• Erik

Je kunt het volgende proberen: Zodra er wordt gevraagd je naam in te spreken, de verbinding verbreken. Kijk dan wat er gebeurt, als je met een andere telefoon je nummer belt. Meestal blijft dan de standaardinstelling (jouw door de KPN ingesproken telefoonnummer) staan.

Je kunt inplaats van je naam, natuurlijk ook zelf je nummer in spreken.

• tjaa

Hallo Erik.

Bedankt voor de reactie.

Helaas werkt dit niet.

Ik zoek rustig aan verder.

Het is niet zo dat het moet maar ben nieuwschierig of het kan en hoe.

Nogmaals bedankt.

GRTZ

• Justin

Hoi Tja,

Volgens mij heb je pech, het kan gewoon niet meer, alleen bij “oude” abonnementen krijg je dit nog te horen totdat je het ooit zelf inspreekt.. Kpn heeft denk ik zelf maar besloten dat niemand dat handig vond of graag wil.. beetje jammer idd.. je zou een belletje naar de klantenservice kunnen doen, misschien dat er geluisterd wordt als er genoeg klachten zijn.. u never know..

• tjaa

Hoi Justin.

Ik heb al een mail gestuurd.

Denk idd ook dat het niet lukt omdat ik er verder niets over kan vinden.

Maar we zien wel.

Als ik iets meer weet meld ik het hier.

GRTZ

• tjaa

Heb antwoord, via mail gekregen.

Kan wel alleen mijn naam inspreken, maar niet helemaal door kpn laten uitspreken.