orange sim in t-mobile foon

• Da-Is

Dit zou nu in principe moeten kunnen toch? Orange is nu t-mobile.

• Erik

Telfort is ook KPN, maar jouw principe gaat niet op!

• oneeye67

Idd, kan niet.

Orange = Orange zolang je kontrakt loopt.

Ik heb Orange naar Orange bellen, en had gevraagd of dat nu vervalt aangezien er t-mobile in me scherm staat.

Nee, is me gezegd ik blijf bellen onder de conditie's van Orange. En niet van T-mobile ;)

• Da-Is

Jammer, maar heel krom eigenlijk.

• oneeye67

Tja, ze zijn overgenomen door TM. Maar blijven onder hun eigen voorwaarden werken, het bloed vanzelf dood na 2 jaar als alle contrakten zijn afgelopen.

Je kan namelijk niet meer verlengen onder Orange, alles gaat over naar de voorwaarden van TM.

• Da-Is

Dan ben ik toch heel benieuwd wat ze uiteindelijk met de pre-pay bellers gaan doen want hier verleng je geen contract. Onze kids hebben namelijk deze kaarten aangezien de mobieltjes op dit moment alleen nog maar “in nood” gebruikt worden (en zij zich daar nu ook nog netjes aan houden :D).

• oneeye67

Prepay, koop je al T-mobile als ik me niet vergis?

Mijn zoon heeft ook orange en me vrouw en ik ook, heb me zoon n abbo gegeven, aangezien pappa de foon wilde :D (later weer terug gegeven Samsung is nie mijn ding)

Wel met de mededeling als die ook maar €1 over zn bundel heen belt dan is die ze sim en foon kwijt, gaat al 3 jaar goed ;)