gigaset AS 140 Siemens

• Grietje

Wie,o wie,kan me aan een eenvoudige handleiding helpen van mijn mobiele tel.Ik snap niets van die er bij zit. Ik heb een Gigaset AS140 van Siemens.bvd. Grietje

• oneeye67

De telefoon die je hier omschrijft is een “huistelefoon” en geen “mobiele” telefoon, ben bang dat die verder dan thuis geen bereik heeft.

Mvg, Oneeye

• Grietje

Ach,ja natuurlijk is het een huistelefoon,maar dat verandert niet aan de zaak,ik wet hem niet te bedienen! de omschrijving is zo moeilijk. Grietje

• JeroenW

De siemens handleiding is te moeilijk? Heb je geen kinderen of kleinkinderen die het even uit kunnen leggen?

• Grietje

Ik heb kinderen en kleinkinderen,maar ………………..die hebben het zo druk!!

en die worden wat ongeduldig omdat moeders het na 1x uitleg nog niet snapt!vandaar een oproep op prikbord. groeten Grietje

• oneeye67

@ Grietje,

Hihihi ik ken dat idd, dat ongeduld.

Helaas zou je graag willen helpen maar is voor mij al een jaar of 10 terug dat ik een vaste huistelefoon had, en toen waren ze niet zo modern.

Hopelijk dat iemand je hier kan helpen, geen idee of je in de regio R'dam woont anders n middagje korter slapen voor me kan ik het proberen uit te komen leggen ;)

Met vriendelijke groet,

Miros

• Erik

Er is voor die telefoon maar 1 gebruiksaanwijzing geschreven. En dat is die er bij zat. Je hebt geen keuze uit gemakkelijke en moeilijke gebruiksaanwijzingen, dus zal niemand jou aan een andere gebruiksaanwijzing kunnen helpen.

Als je iets niet begrijpt, kun je dat hier vragen. En dan maar hopen dat hier iemand wel geduld heeft het jou uit te leggen.

• Grietje

Beste mensen,

Hartelijk dank voor de reactie,ik modder wel wat aan,jammer dat de gebruiksaanwijzingen niet wat eenvoudiger zijn.nogmaals dank voor alle reacties. Grietje

• Da-Is

Stel gewoon je vragen hier misschien krijg je antwoord. Ik heb deze telefoon namelijk ook en vind hem helemaal niet zo moeilijk. Zelf mijn paps van 80 heeft zo'n set staan en die is echt geen digifreak maar weet er mee om te gaan.

• JeroenW

Zal ook aan mij liggen maar mij lijkt bellen niet zo moeilijk.