Samsung M620

• Ramona

Hoi allemaal!

Gisteren ben ik de gelukkige eigenaresse geworden van mijn Samsung M620 van Pink ribbon idd de actie waar 10,- euro wordt gestort voor kanker.

Maar ik had natuurlijk een paar vraagjes want ik ben een leek hierin hihi..

Ik heb nu bluetooth en ik wilde maar natuurlijk andere ringtones en muziek erop :-)

de vraag is nu : Hoe doe ik dat en waar kan ik dat GRATIS jaja vandaan halen en op mijn tel zetten?

Ik hoop op antwoord Dikke kus Ramona!

• oneeye67

Met Bluetooth en gratis ringtone's gaat alleen van een andere foon, dus als je een vriend - in collega of familie hebt met een leuke ringtone kan ej die naar emkaar overseinen….

Mvg, Oneeye

• JeroenW

oneeye67 schreef:

>

> Met Bluetooth en gratis ringtone's gaat alleen van een andere

> foon, dus als je een vriend - in collega of familie hebt met

> een leuke ringtone kan ej die naar emkaar overseinen….

Huh? Kan die samsung niet met een pc communiceren dan?

• oneeye67

kan ook ,maar met kabeltje :D

• Peterrr

Onzin, natuurlijk kan 'ie met een PC communiceren. Koop ff een stickje voor je PC, installeer deze. Zorg dat je BT op je telefoon aanstaat (en dattie detecteerbaar is) , zoek naar apparaten op je PC. Verbind met je telefoon en kies voor File Transfer oid. Nu kun je plaatjes enz. zo op je telefoon zetten! Succes!

• roos

Is de camera goed ?

x

• Marianne

hallo,

Ik zit er ook over te denken hem te kopen.. is het eigenlijk wel een goed toestel? en is de camera enzo ook goed?

Alvast bedankt.

• Marianne

Hallo,

(even over me andere berichtje)

Ik heb dus net gezien dat de camere 0.3 megapixels heeft, mijn eigen mobiel die ik nu heb heeft dat zelfde.. en eigenlijk is daar niks mis mee.. natuurlijk wel als je de camera echt voor belangrijke dingen gebruikt en hele scherpe foto's nodig hebt.. maar voor zo maakt hij goede foto's hoor :) het lijkt heel weinig maar het valt dus best wel mee.

• sandra

Wie kan me helpen om emotions in het juiste mapje op mijn gsm tezetten zo dat ik die kan gebruiken om bij een sms te doen bv.

Ik kan ook nergens goede uitl;eg vinden over deze gsm

ik heb de pc studio al op mijn foon staan maar dan komen al mijn plaatjes in mapje doawnloads en niet ind e andere mapjes wie kan me helpen

groetjes sandra

• Indra

Ik had ook een vraagje,

als ik een bericht verzend, staat mijn ‘verzonden berichten’ leeg hoe kan ik dit aanzetten?

groetjes