welke mobile provider ??

• Yvanka

hallo

voor mijn zoon wil ik een andere simkaart voor zijn telefoon eentje die goedkoper is .

nu heb ik de test op bellen.com gedaan en kom dan uit op “tele2 champion” of “hema” die zijn voor hem het voordeligst

maar ik lees niet zulke goed berichten over tele2 dus dan twijfel ik weer.

hij hoeft hem alleen te gebruiken voor afentoe bellen in Nederland of sms.

wie heeft tips ???

groeten Yvanka

• JeroenW

Hema was kpn netwerk geloof ik. Da's in de meeste plekken toch een prima provider.

• oneeye67

Hoi Yvanka (naamgenoot van me vrouw, maar dan met een i ) ;)

Ik heb voor mijn zoon Orange ( nu T-mobile) en dat werkt prima, hij sms t zelden soms naar zn vriendin in Bosnie, en bellen doet ie alleen in noodzaak.

En er zijn zat construktie's mogelijk bij TM sms verdubbelaar en dergelijke, hangt ervan af waar je hem hoofdzakelijk voor gebruikt.

Groet, Miros

• zackary

simyo?

• Erik

Daar zat ik ook aan te denken…

• zackary

:D

• oneeye67

Krijg net van n collega de tip dat je bij vodafone voor €10 pm 1000 sms jes kan sturen….. mss dat voor je zoon?

• DE_GEKSTE

telfort is ook niet duur en tot nu toe heb ik er overal berijk mee

• oneeye67

Heb zelf maar ff gister die pre-pay van vodafoon gehaald, kan k met me vriendinnen sms en zonder me eigen rekening op kosten te jagen en t aan me vrouw te moeten uitleggen wrom die zo hoog is :D

;)

• Laura

Ik heb een abonnement bij easytel. Heel goedkoop bellen met een sim kaart. Gewoon online te bestellen op http://www.Easytel.nl Succes.