Sony Ericsson T303 - usb-kabel?

• Jason001

Moet je met de datakabel het toestel ook kunnen opladen?

(Dacht leg mijn lader op werk en gebruik thuis de datakabel..maar dat werkt dus niet, of ligt dit aan de kabel?)

• Sandra

Ik heb deze telefoon voor mijn dochter gekocht.

Omdat er ook een mp3 speler op zit heb ik ook de data kabel gekocht.

Nu schijnt dat er maar ruimte is voor 1 liedje.

Klopt dit??

• mrln

Hallo,

Ik heb die mobiel ook, en ik heb dezelfde vraag.

Het kabeltje zat er inderdaat niet in, als jij hetzelfde had:)

xxx

• Mo

Klopt!

2 liedjes passen ook ;)

Goed de specificaties lezen voor je een telefoon koopt!

• Sandra

Hoi Mo,

Daar heb je gelijk in.

Maar als er staat dat er een mp3 speler op zit verwacht je toch dat er meer dan 1 liedje op kan?

Nu weet ik waarom deze telefoon zo goedkoop was..

• sjors

weet iemand hoe ik mijn sony erricson stekkertje(oordopjes) kan make zodat ik er een mp3 stekkertje aan zit?

want dan kan ik met mijn gsm muziek af spelen via mijn versterker naar mijn boxxen dat ik niet zn kut cd speler moet gebruike gsm is makkelijker

ik heb al van alles geprobeer 2/3 aderige stekker geprobeert maar nooit iets wat werkt soms heb ik wel een beetje geluid maar dat is dan niet constand en zeer slechte kwailtijd weet iemand hoe is zn stekkertje kan make? of zou het mss mogelijk zijn als ik mn usb stekker in gsm stop en dan die op een tulpapdapter en dan aan die apdapter een mp3 stekker maak zodat ik deze in mijn versterker kan douwe….

latr sjors

• bo

Hoi

Ik wil ook graag mijn sms overzetten naar de pc.

Heb intussen de usb kabel aangeschaft , maar nu blijkt als je die aansluit,

dat de telefoon gereset word en je de sms verwijderd.

je kunt dus wel van pc gegevens dowloaden maar niet andersom sms overzetten naar pc

wie o wie weet raad?

• Ruben

Hallo!

Ik heb GEEN bluetooth op computer en GEEN usb-kabel.Als ik dan op massaopslag (probeer) te drukken lukt het niet!Hij geeft alleen info over massaopslag!

Wie kan mij helpen?

Groetjes