ringtone mogelijk of niet?

• Sabine

Hoi, ik heb een nokia telefoontje gekocht voor mijn oudste zoon.

nu is het zo, dat dit model al een oud model is, en ik dus heel moeilijk een eigen ringtone er op kan zetten.

Er zit geen MMS op en geen bleutooth of infra rood etc.

Ook kan je niet wappen, alhoewel, ik dat niet heel zeker weetmaar zie geen optie.

hoe krijg je dan toch nog een leuke ringtoon op de telefoon?

Het gaat hier in dit geval om de Nokia 1209

( heb er geen kabel bij naar de PC)

Wie weet raad.

• oneeye67

ja, zo een betaal site als Jamba of iets dergelijks.

ff googelen onder site's voor ringtone's keus genoeg denk ik,

Met vriendelijke groet, Oneeye

• Sabberdesab

Hai, bedankt, daar was ik dus al geweest.

Kreeg ik een sms , stond er, de inhoud van dit sms kan niet weergegeven worden..(??)

De volgende sms luidde,click met uw mobiel op de volgende URL

( en daarachter een http://,,,,,,,,,,,,)

Maar ja hoe wap ik.. of click ik via een mobiel????

Dag sms geld dacht ik bij mezelf, niks voor gehad.

Misschien vandaag even een kabeltje kopen.

• oneeye67

tja, was het proberen waard….

En ja een kabeltje wil wel helpen idd, wel even kijken of er genoeg geheugen vrij is voor de ringtone.

Vannacht even naar de specifiekatie's gekeken vd foon en het geheugen is niet uitbreidbaar, als je een groot bestand op de foon zet gaat dat ten koste van de snelheid vd foon, dus als je een naam op wil zoeken of sms wil typen, ken dat wel ff duren.

Desalnietemin succes, lees hier wel of t gelukt is

mvg, Oneeye

• Sabberdesab

nou, als het goed is kunnen er een paar bij. Ik zal de ringtone anders iets in grootte kunnen verkleinen, en hem er dan opzetten.

Maar eerst die kabel nog, want in de winkel hadden ze hem niet dus ben nu via MP bezig.

Ik hou je op de hoogte ;)

Groetjes

• oneeye67

oke, sterkte… ;)

Gr, Miros

• Marly

De Nokia 1209 is geen oud model (integendeel, een van de nieuwste), maar het is een budgetmodel en die hebben die mogelijkheden niet.

Het toestel ondersteunt ook het gebruik van een datakabel niet.

Pas trouwens op met Jamba, voor je het weet, zit je aan een duur ringtone-abonnement vast.

• Maria-Anna

op dat toestel zit geen WAP enz., heb je nodig als je via smscity enz een ringtone besteld.

Kan je via SMS ringtone's er op zetten? dat heeft het toestel wel weer. iemand ervaring?