N95

• dickhogie

Wie kan mij zeggen hoe ik die datum van mn bureaublad krijg ? dus uitschakelen ! mij lukt t in ieder geval niet en hij bederf nu mn foto

• oneeye67

Bedoel je echt de datum die onder de naam van je provider staat, of die stanby knoppen in de foto?

De laatste kan je verwijderen/weghalen door de volgende handelingen

- Menu

- Instrumenten

- Instellingen

- Algemeen

- Persoonlijk

- Stanby- modus

- Actief stand-by

Die op uit zetten, denk dat je dat bedoeld, Succes ermee

Grtzz, Oneeye

• Dickhogie

Ik bedoel echt de datum onder de provider dus boven in scherm.

• oneeye67

Hmmmm, die krijg ik ook niet weg op mijn N 95 en ik heb m al 1,5 jaar :D

Maar is jou foto dan over het hele scherm??? ook door je provider heen?

Mijn foto is tot net oner de datum.

Geen idee, of de datum weg kan, ben bang van niet.

Mvg, Oneeye

• dickhogie

Mijn foto is n hele mooie schaars geklede dame haha waar precies de datum door het gezicht loopt en is dus n thema foto vandaar over het hele scherm snap je ? p.s. heb jij wel n routeplanner aan de praat via je interne gps ? zoja welke en t liefst waar kan ik hem vandaan halen ? vast bedankt voor je reactie

• oneeye67

ah, ja dan snap ik hem hahaha, zo een mooie dame wil je geen datum doorheen ;)

Ik had Tom Tom op me N 95 via een externe GPS, de interne vond ik maar niks.

Maar heb een mooie Tom Tom gekocht met verkeersinfo dus, TT van me foon afgehaald waardoor die weer beduidend sneller was :D of ik had gewoon een grotere geheugenkaart kunnen kopen hihihi.

Maar op je vraag terug te komen, nee geen navi meer op me foon, wat wel jamemr was, was ideaal voor op me motor, dopjes van me foon onder me helm en ik had de zachte stem van Eva die me naar de juiste bestemming leide ;)

Mvg, Oneeye

• dickhogie

Nou dan nog even op mn vraag terug te komen , jij kan me niet aan die werkende tomtom helpen want ook op mijn R1 is het handig want in mn auto heb ik ook n normale tomtom one ! Dus hij is voor mij ook voor op de motor of fiets enzo en voor de fun snap je ? en ik heb de N95 8GB dus geheugen genoeg hoor ! ik hoor t wel en inderdaad wil ik niks missen van die mooi dame op mn foon hahaha thankx vast

• oneeye67

stuur me maar een mailtje

oneeye67@gmail.com

Grtzz