Vet toestel

• Maurice

Hallo Allemaal,

wat is op dit moment het vetste toestel?

Qwa looks en functie's.

Dacht zelf bijvoorbeeld de N82.

Maar kan maar niet beslissen.zucht…

• oneeye67

tja, waar ga je voor?

Samsung Omnia?

I-phone?

In mijn geval de Nokia N 96……….maar dat komt omdat k al 2 jaar vreselijk verwend ben met de N 95 :D

ieder is anders in zn keuze, wat de een mooi vind, is voor de ander lelijk

Kueze's………..kueze's……….. moeilijk he?

Vroeger was je al blij als je ermee kon bellen………..hahaha :P

• RP

aan de nokia N96 zit ook te denken, alleen vraag ik me af of zulke telefoons niet sneller en makkelijker te bedienen zijn met een touch screen als de iphone en HTC? Collega heeft de Iphone, mooie dingetje en lekker snel, agenda 1 klik, contacten 1 klik etc…

• oneeye67

Je moet maar vh touchscreen houden. Zat ook aan de i phone te denken, maar heb al ruzie met me TomTom met touchscreen :D

Ben bang dat ik na een week of zo de ipone zat zou zijn of andere T-screen toestellen.

Ooit n Samsung gehad met tochscreen knoppen : zend, einde gesprek en menu toets toets, wist niet hoe snel ik die aan me zoon moest geven….

Tis een persoonlijke voorkeur/smaak

• Lemco

Jah inderdaad wat is een vet toestel, wat zijn je eisen, er zijn zoveel vette toestellen en helemaal in het najaar. Denk aan de Nokia N96, mobiel TV kijken met de DBV-H functie die alleen door KPN met een Flezibel abonnement kunt krijgen. Ga je voor foto's, denk dan aan de Samsung i8510 INNOV8, Samsung M8800 Pixon, de LG 910 Renoir, LG KC780 of de Sony Ericsson C905, deze toestellen hebben allemaal een 8.0 megapixel camera. Hou je van muziek dan kun je kijken naar de Walkmas series van SE, voor de 1 van beste kwaliteit kan bieden op muziekgebied. wil je op de zakelijke toer kijk dan naar de zakelijke toestellen zoals de Eseries van Nokia met een QWERTY toestenbord. Het is erg moeilijk.

De N82 is een mid-end multi-medeia toestel. Kijk neem een N73 en een N95 gooi ze in en blender en je de N82. Een toestel dat de afmetingen en formfactor bied van de N73 en de functies van de N95 heeft. Met enkele verbeteringen. Zoals een xenon flitser, iets verbeterd menu en andere kleine veranderingen. Ik vind persoonlijk de toetsen van de N82 aan de kleine kant, maar daar in tegen is de camera op zijn best, dit is ook het maximale wat Nokia kan bieden qua camera, een 5 megapixen met xenon. Verder jah het uiterlijk moet je helemaal zelf weten want het is jou feestje, de N82 is in het titanium, wit of zwart te verkrijgen. Later zal er ook een rood/bronze en blauwe variant komen van de N82.

Wat gaat er in 2009 gebeuren? Meer toestellen die DVB-H Mobiel TV ondersteunen, het 8 megapixel geweld zal voortzetten, geheugen word groter. Ik weet het niet maar de tijd zal het wel leren. Ik wil je wel een sate meegeven waar je meisschien wat aan hebt. www.jouwmobiel.nl. JouwMobiel.NL is een site wat alleen over mobiele telefoons gaat, denk aan vergelijken, zoeken, reviews lezen en veel meer, ga maar even grasduinen en je krijgt hopelijk zo je niuwe mobiel in handen. Veel suc6 met zoeken en als je het toestel eenmaal hent veel plezier met je aankoop.

Lemco

• zackary

Ik zou persoonlijk een toestel willen wat niet zo vet is. Trouwens, die vettigheid kun

je er toch gewoon afhalen met een vochtig doekje?

• Maurice

Bedankt voor jullie reacties.Ben er nog niet uit.

Zag de E71 en vond die ook wel mooi.

Moeilijk moeilijk……

• Willem

Met de Dreft lukt het ook wel.

:D:D:D

• jacco...

Kueze's………..kueze's……….. moeilijk he?

om het te schrijven iig wel…;)sorry,ik kon het niet laten…:)