En ten tweede: we moeten nu met t-mobile in ons scherm lopen, noi geef ons dan ook de voordelen van t-mobile en goodbey orange, hebben we nu toch geen ene reet meer aan.
Tja, zowat me hele gamilie is Orange abbonee, dus gratis daarnaartoe bellen heeft bij mij wel zn voordelen, en ik heb ook T-Mob in me scherm maar zolang em abbo loopt bel ik met Orange-netwerk (lees,voordelen)
En daarna ben ik vrij in me keuze of ik bij TM blijf of n andere provider neem
en helaas met PP geen ervaring
Ik ben het helemaal met Jipke eens. ga maar eens je Orange abbo verlengen of overzetten naar T-mobile en kijk welk ‘voordeel’ je krijgt. Niks dus.
Bij T-mobile kennen ze je officieel niet dus krijg je nog niks, bij Orange kappen ze ermee en krijg je niks meer.
Ik kreeg bij een verlenging nul komma nul voordeel ten opzichte van ieder ander (dat is je dank voor jaren trouwe Orange klant zijn) Ik kon niet van het voordeel van de aanbieding voor T-mobile klanten profiteren want dat was ik nog niet.
Dus je bent overgenomen en je mag zodoende de T-mobile kas spekken, maar als er voordeel te behalen valt ben je ineens weer Orange klant.
De medewerker was het met me eens maarja, tsja niks aan te doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?