vuilakkerij

• Jipke frl

Nu de orange weg gaat en we verplicht zijn t-mobile te nemen om nummer te behouden.

Waarom kunnen we ons met ons oude orange nummer dan niet aanmelden op t-mobile? Kunnen we niet mee doen aan het punten sparen met opwaarderen voor gratis beltegoed…………….

Nou t-mobile, als je ons wilt neem ons dan ook met alles!

• Erik

Waarom zet je dat hier neer? Heb je al contact met T-Mobile opgenomen?

• Jipke frl

Ik heb al contact opgenomen ja, nou zij willen alles veranderen, laat ze dan de oude orangeklanten ook de voordeeltjes van de t-mobile klanten genieten en blijf er anders af met hun poten.

• Steven.w

Ik snap jouw probleem niet. Jij hebt Orange en jij hebt nu nog steeds Orange. Het enige wat veranderd is, is dat je nu belt via het fysieke netwerk van T-Mobile in plaats van Orange. De netwerken zijn samengevoegd dus het lijkt mij dat je niet slechter bereik hebt dan dat je had (misschien nu nog, maar als alles achter de rug is moet dat over zijn).

Je nummer kan je overal mee naartoe nemen, dus dat begrijp ik niet helemaal? Je kunt gewoon een abonnement (of prepaid) bij een andere provider afsluiten en je nummer meeporteren.

Dus, wat is het probleem? ;-)

• Da-Is

Pre-paid is ook nog steeds onbeperkt geldig dus laat het maar lekker zo, voor mijn kinderen is het prima om bij Orange te blijven (zijn nog jong en mobiel is voor nood dus nog geen noodzakelijke aanwezigheid). Geen beltegoed wat vervalt.

• Steven.w

Zo is dat ;)

• Jipke frl

Je MOET nu opwaardeerkaarten T - mobile kopen want orange is niet meer te verkrijgen, maar je MAG niet de voordelen van registreren bij t-mobile genieten, waarom dan wel het een en niet het ander?

• oneeye67

Als Orange klant maak je ook gebruik van de voordelen van Orange die je niet hebt bij T-Mobile.

Ik heb Orange naar Orange (onbeperkt bellen) dat heeft T-Mobile niet

Dus is n beetje geven en nemen he ;)

• Erik

Juist!!! Helaas willen sommige mensen alleen maar nemen…

• Jipke frl

Nou noem mij dan die voordelen vamn orange eens? Als je opwaardeerde werd je 10 % gratis beltegoed beloofd wat we nog nooit van ons leven een keer gehad hebben……….. Gratisnaar andere orangeklanten bellen? Helpt heel erg als niemand die provider heeft………