n96 flexibel

• Fred

Ik heb de N96 in combinatie met een flexibel abbo besteld. Is deze telefoon simlock vrij zodat ik er alvast wel mee kan bellen met m'n vodafone abbo tot ‘t moment dat m’n kpn abbo in gaat, want foontje word Maandag al geleverd, en kpn abbo doet ‘t pas 5 Januari. Bedankt voor ’t antwoord

• oneeye67

Ben bang dat ie gesimlockt is aangezien je hem besteld hebt (KPN? ) had je een abbo genomen in de winkel vb. Media Markt dan had je een sim lock vrije toestel mee kunnen nemen.

Grtzz, Oneeye

• Fred

het maakt niet zo gek veel uit, want er zit een tijdelijk nummer bij, maar snap kpn niet. Waarom locken? Zit er een jaar aan vast. Zal ze 's bellen.

• oneeye67

Locken heeft te maken met subsidie die KPN geeft op de foon, anders kan ej met n andere provider bellen op de foon die hun “gegeven” hebben…. ;)

• DE_GEKSTE

waarom nu al bestellen als je pas 5jan kan gaan bellen er mee als je had gewacht tot jan. dan had hij meschien goedkoper geweest of een leukere actie

• zackary

Als je het via een onafhankelijke webwinkel had gedaan was ie wel simlockvrij

geweest.

Zo doe ik het altijd; heb een hekel aan gelockte en “branded” zooi.

• Fred

Telefoon was kapot, en Vodafone deed nogal moeilijk om een nieuwe. Ben daarom maar overgestapt naar KPN. Ik nam aan dat een toestel met abbo ALTIJD simlock vrij was. Niet dus. Nou ja, zal wel 's bij een unlockboer langs hobbelen. Bedankt in ieder geval voor alle antwoorden.

• Fred

De n96 is nog héél moeilijk te unlocken, dus heb gewoon Kpn gebeld en m'n verhaal gedaan. Kost me 60 euro om die code te krijgen. Ligt binnen 2 weken op de mat. Ben ik een paar tientjes meer kwijt als bij een gsm boer.

• oneeye67

Dat valt dan nog erg mee, vind ik

Top van KPN

• been

en fred nog gekregen van de kpn en werkt hetFred schreef:

>

> De n96 is nog héél moeilijk te unlocken, dus heb gewoon Kpn

> gebeld en m'n verhaal gedaan. Kost me 60 euro om die code te

> krijgen. Ligt binnen 2 weken op de mat. Ben ik een paar

> tientjes meer kwijt als bij een gsm boer.