N96 unlocken?

• Lemco

Ik heb vandaag nog maar net de N96 en heb er de volle pond voor betaald alleen zit er nog een simlock op. Ik ben vanavond in de stad geweest om het toestel te unlocken maar omdat hij nog zo nieuw is lukt dat niet. Wie weet een manier om de N96 te unlocken?

Lemco

• Marly

Misschien eens proberen met een X-sim of Turbo-sim, die inmiddels onder vele namen verkocht worden ?

• oneeye67

Grinzzzzz…….d8 dat ik foon “@!#$” was :D maar heb me meerdere gevonden ;)

Gefeli met je aanwinst, en hopelijk heb je met deze meer plezier en minder sores dan met je N 95. Ik moet nog ff wachten tot maart, hopelijk zijn de prijzen dan ook wat gezakt.

Tja, wat unlocken betrfet………..geen idee kerel, helaas

Grtzz, Oneeye

• Lemco

Nah Oneeye,

De N95 die ik eerst had was ook weer opgestuurd vanwege dat ik er niet meer mee kon bellen, ik toetste het nummer in en drukte op de beltoets en vervolgens isa het er stil aan de overkant. Geen kies toon, niets. Heb ik het toestel weggebracht en bij NSP bleek na het openhalen dat de printplaat ook stuk was en niet mee kon repareren. Dus ik kreeg weer een nieuwe N95 met de nieuwste software (V 21.0.016) van 14-02-2008. Maar omdat de garantie nog een half jaar duurd heb ik de N96 aangeschaft, dan kan de N95 in de reserve mocht er toch iets met de N96 gebeuren zit ik eerst niet zonder telefoon.

Lemco

• oneeye67

Sterkte, hoop dat je nu meer geluk hebt…..Ik zal nog ff moeten w88

Denk als ik nu tegen me eega zeg dat ik weer 200+ pluero wil betalen voor n nw gsm dat t niet goed komt :D

Zeker nie nu ik 3 abbonementen heb lopen ;) hihihi….

Grtzz, Oneeye

• been

aanvragen bij kpn

• oneeye67

Cing…………cingggggggggg :D

• LLJ

Als je de oplossing hebt, laat me weten goos, ik zit met dezelfde probleem…

thx

• zwollenaar

Turbosim werkt niet al geprobeeerd als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.

Dank u

• Ingrid

Hallo,

Heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden voor het unlocken van de N96?

Ik heb er een simlock opzitten van Kpn.

Alvast bedankt