welke van de 2

• Nazgul

ik twijfel tussen de nokia n96 en de Samsung i8510 INNOV8 welke is in jullie oogen beter

• oneeye67

Tja, blijft n persoonlijke voorkeur….

Heb de N 95 en ga zeker voor de 96 als k me contrakt ken verlengen heb er al 1,5 jaar plzier van. Samsung is niet mijn ding heb er 3 gehad en ik heb me toch n blije zoon want die kreeg ze weer na 2 maandne van mij :D

Zat te twijfelen om voor de iphone te gaan,maar blijf toch bij Nokia, ondanks dat k de meeste functies niet ga gebruiken, heb nu laptop met HSDPA internet gata makkelijker en sneller dan de foon, maar thuis weer makkelijk ff mail snel checken via wifi….

Is dus puur persoonlijke smaak dnek ik….

Suc6 met je keuze

Oneeye

• Lemco

De Nokia N96 heb ik nog maar net en wat is het een strak toestel, 16 GB massaopslag, en nog uitbreiden met MicroSD is goed. De N96 is gefocust op Mobiel TV te kijken dus alles staat ook in het teken van live televisie kijken waar je ook maar bent. Met zijn speciale ring die het toestel in een stand zet om relaxed TV te kunnen kijken. Qua camera is alles redelijk gelijk gebleven als die van de N95/N95 8GB, alleen geotagging en beeldstabilisator is toegevoegd alleen is het laatste niet echt meerkbaar.

Het schuifmeschanisme is steviger dan die van de N95 en N95 8 GB, want die van de N95 en N95 8 GB is soepeler. Nee De Samsung i8510 INNOV8 bied eigenlijk hetzelfde alleen geen DVB-H en zit er geen anti-rodenogen retoductie in. Verder heeft de Samsung een 8 Megapixel met meer functies zoals Blink-Shot, Smile-Shot, en Gezichtsherkenning. Die dingen moet de N96 missen. De Samsung i8510 INNOV8 is verkrijgbaar in de 8 GB en 16 GB versie. Qua uiterlijk moet je zelf bepalen, welk mobieltje je ogen het meest streelt, en hoe de bijde toestellen aanvoelen en bedieningsgemak.

Lemco

• Marly

Maar denk er wel aan, dat je alleen Mobiele TV (DVB-H) kunt kijken, wanneer je een abonnement van KPN hebt, omdat de andere providers dit niet aanbieden.

Men beweert wel van wel, maar dan bedoelen ze streaming via UMTS, dit geeft een minder scherp beeld, vreet stroom en is bovendien niets nieuws, het is met alle UMTS toestellen mogelijk en kon vier jaar geleden ook al.

Zonder een abo van KPN kun je dus niet alle functies van de Nokia N96 gebruiken.

• Nazgul

tv kijken op een mobliel intreseert me niet zo een goede camera erop is vindt ik beter dan zo'n tv optie

• Lemco

Als het om de camera gaat dan is de keuze snel genomen dunkt me. Dan is de Samsung i8510 INNOV8 de beste keuze. Later komen ook nog de Sony Ericsson C905, LG KC910. beide toestellen hebben ook een 8MP maar dan wel met een xenon flitser.

Lemco