Wlan Nokia N95

• dickhogie

Mijn vraag als ik met mijn Nokia N95 verbinding maak met wlan moet je daar dan voor betalen of niet ? En als ik vebinding maak via de snelkoppeling Kpn mobiel ?

• oneeye67

WLAN is draadloos internet dus daar betaal je voor, WIFI is draadloos internet via een router van een kantoor of je draadloze internet thuis en dan is het gratis.

Als je dus via KPN inlogt betaal je er gewoon voor…..

Grtzz, Oneeye

• dickhogie

Dus als ik gewoon contact maak met wlan en vind n draadloos internet ergens onderweg bv dan is het gratis ?

• oneeye67

Klopt, als je gewoon ergens onderweg een WIFI netwerk tegenkomt, kantoor, school , benzinepomp en het is niet beveiligd kan je zo meesurfen….

Ga je specifiek het internet op via je webbrowser van KPN dan kost het je geld

Grtzz, Oneeye

• Lemco

Loop maar een op een industrie terrein rond en laat je N95 maar eens zoeken naar draadloos Lan, daar zijn veel bedrijven die een WLAN/WiFi hebben zonder wacht woord. Even defineren en surfen maar.

Lemco

• dickhogie

Oke bedankt jullie !

• dickhogie

Weten jullie ook nog leuke progr site voor de N95 ?

oja bijna vergeten als je met die kaarten in de weer ga is toch gratis of niet ? en als je bv plaats bepaal enzo ? dickhogie schreef:

>

> Oke bedankt jullie !

• oneeye67

Lopen???

Daar ben ik te lui voor, dat deed ik altijd met me surveillanceauto tijdens me nachtdiensten, genoeg bedrijven terreinen om te kontroleren :P

;)

• oneeye67

Plaatbepaling en inderdaad met die kaarten spelen is gratis, maar als je echt wil navigeren dan vraagt ie automatisch om n inlog en daar moet je dan voor betalen….

Oneeye heeft ze n95 zo n beetje van dag 1 dat ie in de winkel te verkrijgen was, maar met dat gps spelen al maanden niks gedaan duurt gewoon veeeuls te lang :(

• ronald

hallo,

ik wil helemaal niet op internet , maar heb nu toch kosten erop elke maand omdat ik per ongeluk de startpagina opstart.weet iemand toevallig hoe ik die uitzet?

gr Ronald.