Movel is boek lezen op je mobiel

• boekje

Dit is geen reclame. Is Movel prettig leesbaar en gebruiksvriendelijk? En is er genoeg content voor beschikbaar? Of raden jullie dit af en is een apart elektronisch boek beter, dat niet is geïntegreerd in een mobieltje? Hier een filmpje over Movel.

http://www.youtube.com/watch?v=JxNaJvIeM7E

• Erik

Als je “Dit is geen reclame” en de youtube link niet had toegevoegd, had ik nog wel geloofd, dat het geen reclame is, maar zoals je het nu hebt neergezet… Wat mij betreft is het net op de grens.

Ik heb toch de link “Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier!” maar even aangeklikt, dan mag de webmaster het zeggen.

• boekje

Missschien is dit ding totaal ondeugdelijk en ongebruiksvriendelijk. Ik denk zelf dat een elektronisch boek veel geschikter is dan dit ding, omdat dat een veel prettiger leesbaar scherm heeft, een groter scherm en zelfs beter leesbaar is dan een laptop, omdat het er uit ziet als gedrukt papier.

Ik raad het mensen dus in principe af om deze gsm-telefoon te kopen uit dit filmpje. Als je een boek moet lezen op een mobieltje lijkt me dat erg vermoeiend.

Als ik reclame zou maken, zou ik dit toch niet schrijven? Wel wil ik graag een discussie hierover. Dit prikbord gaat per definitie over nieuwe producten. Als je hier geen productnamen zou mogen noemen, wordt het moeilijk om hier te dicussiëren lijkt me.

• JeroenW

Ik lees al jaren ebooks maar dan op een pda. Moet ‘r niet aan denken om het op zo’n klein schermpje te moeten lezen.