ervaringen SE 902

• manuel

Wat zijn jullie ervaringen met de Sony - Ericsson c902?

ik heb hem sinds een week maar ik ga er morgen mee terug, voornaamste nadelen:

- radio werkt totaal niet

- al vele malen gehad dat het toestel uitviel en opnieuw starte.

camara vind ik overigens zeer goed

mvg

manuel

• Midden Europa Vakanties

Vind je de camera goed? …. dan ben je niet veel gewend denk ik ;-) Ik vind de camera erg slecht qua kwaliteit. De opties zijn wel erg netjes. En hij is erg snel…

Radio werkte bij me gewoon en uitvallen heb ik niet gehad. 1 bug kwam voor en dat was het schakelen tussen de camera en het menu. Dat wilde soms niet helemaal lekker.

MR

• ¤lindå¤

Heb het toestel ruim een maand in mijn bezit nu en ben er zeer tevreden over.

Het enige minpuntje vind ik dat je vrij hard de toetsen moet indrukken tijdens het smssen.

Foto's vind ik ook top hoor.

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=171299&start=720

Geluid is top,formaat en gewicht ook.

Toch stap ik straks over op de w902

Dat uiterlijk spreekt mij meer aan en de rest is ongeveer hetzelfde:)

Van mij krijgt het toestel een 8.5;)

Marc heb even op je site gesnuffeld,ziet er prima uit.

Blij dat je er weer bent;)

• manuel

Die van mij is nu in reperatie , hoop dat hij snel terug is, overigens kan ik niet wachten op de SE c905 , ben ik erg benieuwd naar.

manuel

• Meisje

Ik heb het toestel nu een maand in bezit. En ik heb nergens last van. Heb ook nog geen nadelen ontdekt. Hiervoor had ik de K800i. 2 jaar gehad en ook nooit problemen mee gehad!

• Midden Europa Vakanties

Vind de camerakwaliteit echt veel minder dan welke cameratelefoon dan ook. Jammer hoor… zoveel ruis en onscherpte op de foto's. Ik heb met vele andere toestellen mooiere foto's gemaakt.

Als telefoon top, maar ze hadden er nooit Cybershot op moeten plakken.

MR

• Lemco

Helemaal met Marc eens, ik heb net je revieuw gelezen Marc en ik zag ook echt dat de kwaliteit echt bagger is. Veel ruis, en compressie, en jah de naam Cyber-Shot heeft de C902 echt niet verdiend. Nokia N82 en de LG KU900 Viewty of Secret, en de Samsung G810 NAV heeft deze SE voorbij gezoefd. En inderdaad hoe brengt de Motorola ZINE ZN5 het er af, maar 1 ding is zeker Sony Ericsson heeft huiswerk te doen veel huiswerk en ik hoop voor ze dat ze met de C905 de C902 als camera telefoon doen vergeten, en minstens zo'n goede kwaliteit leveren als in de o zo populaire K800i in 2006 evenaren. Wat gaat Nokia doen en LG? Nokia met hun N79, N85 en de binnenkort verkrijgbare N96? Wat gaat Samsung doen, als ze de i8510 INNOV8 inzetten? Sorry maar alles gedacht maar dit niet. Sony Ericsson dit kan beter vele malen beter. Jullie zetter er een 5 Mpixel camera erin, maak het dan ook waar!!!Want op camera gebied was dit prutswerk in plaats een heuse Cyber-Shot op de markt te brengen maar nee dat zat er niet in.

Verder scoort hij als mobiele telefoon goed, en inderdaad zo dun maar slechts 11 mm en daar een 5 Mpixel camera in te kunnen proppen. Dus kijk je naar een goede telefoon kijk dan inderdaad naar de bouwkwaliteit en formfactor, en de camera is leuk extraatje om een leuke shot te maken meer niet.

Lemco