Ik heb 2 mobieltjes, een Nokia 3210 en een Nokia 1100, de laatste 1100 is nieuw gekocht 1 jaar geleden en de ander is nieuw gekocht 10 jaar geleden en allebei zien ze eruit als nieuw.
Vooral die 3210 is heel bijzonder, echt een gadget voor de koelkastliefhebber…
Nu heb ik onlangs voor beide telefoons 2 originele batterijen besteld en daarmee de oude vervangen omdat ze zo snel leeg raakten ook als ik nauwelijks ermee belde.
Maar nu houd ik hetzelfde probleem…ik heb de batterijen de eerste paar keer helemaal leeg laten lopen, opgeladen en zo nog een paar keer, maar lauloene.
Kan ik hier nog iets aan doen of ligt het aan het model telefoons of heeft het model telefoon niks te maken met de capaciteit van de batterij die er ingestopt wordt.
Ik ben nu van plan de SE J132 zodra deze op de markt is, want het schijnt dat deze telefoon een lange batterij duur heeft.
Ik kan wel elke dag opladen, dat is geen probleem, maar ik wil dit nog wel eens vergeten en dan bel ik naar iemand en zit ik meteen zonder stroom.
Bestaat er geen opwindbare mobiel zoals je ook opwindbare radio's kan kopen.
5 minuten draaien en weer 2 uur kunnen bellen, zoiets dus, maar ja, dan blijf je draaien haha….