wifi en betalen

• dick

Mijn contract loopt binnen kort af en nu wilde ik een telefoon waar ook wifi op zit.

Om af en toe eens het internet op te gaan op plekken waar een vrij toeganlijk draadloosnet is.

Maar nu vertelde een collega dat hij heel veel betalen moest omdat hij via wifi het netwerk op ging.

Dit lijk me bijzonder sterk maar wie kan hier duidelijk overgeven.

Alvast bedankt

Dick

• JeroenW

Lijkt me ook bijzonder sterk. Wat je wel 's hoort is dat men denkt een wifi connectie te hebben maar dan toch via gprs bezig te zijn. Als je een abbo hebt zonder vast bedrag voor data dan kan dat in de papieren lopen.

• **josty**

idd, WIFI (of WLAN) kost geen drol

• oneeye67

Helemaal met Jeroen en Josty eens……..

• dick

Bedankt het leek me nogal sterk dat dit wel zo is.

• oneeye67

Heb zelf de N 95 met wifi en gebruik m regelmatig zowel op industrieterreinen waar een onbeveiligd netwerk is van n bedrijf en ook thuis waar k draadloos internet heb.

Tis welk toegangspunt je selecteert, draadloos wlan of gprs….bij t laatste gaan dr kosten meelopen

• frans1122

Hallo,

Hoe kun je zien of je op wifi zit of op gprs?

Met andere woorden, hoe weet wanneer je kosteloos op internet zit?

• **josty**

dit kun je meestal instellen in je gsm bij internetverbindingen,mocht je ergens zijn waar je zowel WLAN of GPRS bereik hebt dan kun je het ook zien aan wat je gsm aangeeft,meestal staat er dan zoiets van ‘WLAN netwerken worden gezocht’ ofzo