Themafout op N95

• Eef

Ik heb een thema gedownload en geinstalleerd op mijn N95. Nu krijg ik af en toe de melding ‘toepassing wordt afgesloten’ en dan ‘verwijder geheugenkaart en druk op OK’

Iemand enig idee wat dat betekent? Ik druk gewoon op Ok en dan is de melding weer (even) weg.

Ik weet ook niet hoe ik een thema er weer af nmoet gooien trouwens…

• Lemco

Om de thema te verwijderen moet je naar ‘'Toepassingen’', dat je toestel af en toe zegt (toepassing wordt afgesloten en verwijder daarna de geheugenkaart en druk dan op ok) kan ik niet echt tuis brengen. Ikzelf heb ook de N95 en ik kan probleemloos downloaden van thema's en installeren en gebruiken. hij zegt alleen die melding als ik de geheugenkaart er uit heb gehaald. Maar niet. Kom je er niet uit kun je ook naar www.gsmhelpdesk.nl gaan en daar je vraag neerzetten. Die mensen zijn experts op het gebied van mobiele telefoons.

Lemco

• Marchel

Lijkt me dat de geheugenkaart geen goed contact maakt. Heb namelijk zelf ooit hetzelfde probleem gehad met een N73 ME. Dit was direct na aanschaf , dus werd probleemloos vervangen door T-Mobile , omdat het probleem bekend was bij de N73.

Marchel.