T-Mobile komt belofte niet na, ervaring? LAAT HET WETEN! Zowel abonnee als prepa

  • Filmfreak

    Hallo iedereen.

    Al meer dan een maand ben ik met T-Mobile in contact over een probleem met mijn berijk in 2 gebieden. Namelijk mijn woonplaats, en een bepaald gebied in Vlissingen. Ik heb dit eerst via hun contact-formulier op hun website vermeld. Hierop kreeg ik een vragenlijst van T-Mobile per mail toegestuurdt waarop ik mijn antwoorden moest geven en moest re-tourneren. Toen is het 2 weeken stil geweest. Ik krijg na deze 2 weeken een sms-bericht van T-Mobile dat de technische-afdeling mij een paar keer hadt geprobeerd te berijken via de gsm over dit probleem. Echter, door mijn stomietijdt was ik vergeten te vermelden dat ik doordeweeks liever na half 5 door hun wilde worden opgebeld,aangezien ik dan voor 99% zeker wist dat mijn gsm aanstaad (dit mag tijdens mijn werk namelijk helaas niet). Ik heb toen vervolgens ook aan de zoveelste medewerker van de klantenservice vermeld (hadt dit al een paar keer aangegeven) dat als T-Mobile heel erg moeilijk wil doent of mij gewoon niet wil begrijpen dat ik na half 5 beschikbaar ben en mij nadere uitleg willen geven over de uitslag van mijn probleem kwa het berijk dat ze mij de uitslag ook per mail kunnen toesturen. dit was ik namelijk tijdens het telefoongesprek met de medewerker van de klantenserivice tot overeenstemming gekomen en dit vonden we een goede oplossing. Ik heb toen ook mijn mail-adres doorgegeven en ze zouden hierop een nieuwe (zoveelste) melding maken en deze naar de technische afdeling sturen. Echter, vervolgens was het weer een paar weeken rustig (ook via de mail). Echter, wa schetst mijn verbazing. Krijg ik enkele weeken geleden een sms van T-Mobile binnen met de vraag of ik het probleem nog steeds ervaar, en zoja. Of ik dan opnieuw contact op wil nemen met de klantenservice van T-Mobile via 1200. Terwijl de uitslag van mijn probleem (of eerdere telefoontjes of mailtjes naar hun) nog TOTAAL GEEN reactie van hun kant hadt opgeleverd.

    Ik dus vervolgens op ‘hun verzoek’ toch maar weer gebeld met de klantenservice van T-Mobile via 1200 en het hele verhaal uitgelecht. Nadat ik door de medewerker even in de wacht ben gezet (die ging contact legen met de technische afdeling) en die ‘bevestigde’ naderhand ook de behandeling van mijn probleem/klacht. Kreeg ik een vragenlijst voorgeschoteldt door de medewerker aan de telefoon. En wat schetst mijn verbazing? Dit was nou exact precies de zelfde vragenlijst die ik toen per mail ook toegestuurdt hebt gekregen. Ik heb dit toen ook bij de medewerker doorgegeven, maar dit zij dat deze ‘extra informatie’ nodig is voor de afdeling. Met veel moeite heb ik uiteindelijk toch maar weer deze vragen beantwoord,maar heb ook soms gezecht dat die sommige antwoorden kon terugvinden in mijn antwoorden op die vragen die dus ook per mail was toegestuurdt en tevens was terug gestuurdt. En bij na-kijk door de medewerker werdt dit ook door hem ‘bevestigdt’.

    Het is nu weer zeker 2 a 3 weeken ‘stil’ rondom dit probleem en de gang van zaken kwa de behandeling ervan. Zowel vanaf mijn kant als vanaf hun kant.

    Nu is mijn vraag: Zijn er meedere T-Mobile-klanten (zowel abonnee als Prepay) dit soort gelijke problemen of mankementen hebben of hebben gehad met T-Mobile en/of de klantenservice van T-Mobile? Ook kwa de ‘beloftes, toezegingen, tijd, tijd van in behandeling, de vragen die je krijgt en hoe de medewerkers of medewerkersters via de mail en/of telefoon van de klantenservice’ kwa ‘toon’ en ‘houding’ eronder zijn (dus ook na U als klant toe)?

    Alvast bedankt (ook voor de medewerking kwa ervaring).

    Vr gr,

    Filmfreak

    PS: ik wordt deze gang van zaken (en hun houding en beloftes) een beetje zat van T-Mobile. met hun slogan ‘wij willen iedereen behandelen als een klant en zolang mogelijk vasthouden’. Nou ik merk er WEINIG van!

  • JeroenW

    Dus deze enorme lap erg slecht gespelde tekst (stomietijdt ????) gaat erover dat je slecht bereikbaar bent in Zeeland? En dat de klantenservice niet meewerkt?

  • filmfreak

    Klopt. Staad er lijkt mij toch wel duidelijk in?

    Vr gr,JeroenW schreef:

    >

    > Dus deze enorme lap erg slecht gespelde tekst (stomietijdt

    > ????) gaat erover dat je slecht bereikbaar bent in Zeeland?

    > En dat de klantenservice niet meewerkt?

  • JeroenW

    Voor, sorry, foor mij niet zo. Dan nog, wat denk je hier te halen? Advies?

  • Filmfreak

    Of hier meer mensen ervaring mee hebben. Hoe T-Mobile hier mee omgaat,de houding enzo. Staad er toch wel duidelijk in. Of ben ik zo'n leek dan ofzo?

    Vr gr,JeroenW schreef:

    >

    > Voor, sorry, foor mij niet zo. Dan nog, wat denk je hier te

    > halen? Advies?

  • oneeye67

    Ik heb zelf nu 2 abbo's van T-mobile en ik ben echt geen fan van TM

    Maar 1 vd abbo's is een data only, voor supersnel HSDPA op me laptop, omdat ik door t hele land werk.

    Heb zowat 2 maanden in Zeeland gewerkt vlakbij Vlissingen zelfs, Borselle en ik had perfect ontvangst dus ook gewoon HSDPA ipv umts of gprs.

    Ben net terug van vakantie en de incasso van geweigerd dus hadden ze me abbo's tijdelijk geblokkeerd. Van t weekend toen k thuiskwam en de post doornam, gelijk de rekeningen betaald, vanmorgen klantenservice (incasso) gebeld verhaal uitgelegd en de blokkade werd gelijk verwijderd zonder enig bewijs te overleggen dat t betaald is.

    Wat dat betreft ben ik dan weer erg tevreden over, anders had k dit nu niet kunnen typen, zit nu in Bergen op Zoom en heb vol bereik.

    Wat het probleem bij jou is zal dan wel extreem geval zijn, maar ken idd meer mensen die soms problemen hebben met TM, waaronder ikzelf ;)

    Maar ja, je kan 2 dingen doen, of jezelf frustreren of n andere provider nemen…

    grtzz Oneeye

  • JeroenW

    Ik ben fan van geen enkele provider maar wat jij schrijft herken ik wel. Ik kom van debitel vandaan en daar was ik langer bezig om het menu door te komen en daadwerkelijk iemand van de klantenservice te spreken te krijgen dan ik bij t-mobile bezig ben om iets te vragen of te regelen.

  • Jipke frl

    Een buurmeisje van mij had ook t-mobile prepaid en gebruikte de gsm van haar moeder omdat met haar eigen gsm ze totaal geen bereik had en met de oude 1600 van mams wel………………..Werkte dan perfect.

  • Erik

    Filmfreak schreef:

    >

    > PS: ik wordt deze gang van zaken (en hun houding en beloftes)

    > een beetje zat van T-Mobile. met hun slogan 'wij willen

    > iedereen behandelen als een klant en zolang mogelijk

    > vasthouden'. Nou ik merk er WEINIG van!

    Klopt toch precies wat ze zeggen? Een klant is voor een telecomprovider een melkkoe. En zo word je dus ook behandeld. En ze willen de klant zolang mogelijk vasthouden, want anders zijn ze toch hun melkkoe kwijt? T-Mobile is dus één van de providers, die precies doen wat ze zeggen. Klant is koning… uh, melkkoe!

  • penzo@zaaijer.eu

    ik zou het verder zoeken, bij de comsumenten bond bijv. of Radar.. noem maar op, een mail naar hun sturen en kijken of ze interesse hebben in jouw verhaal..