Hallo iedereen.
Al meer dan een maand ben ik met T-Mobile in contact over een probleem met mijn berijk in 2 gebieden. Namelijk mijn woonplaats, en een bepaald gebied in Vlissingen. Ik heb dit eerst via hun contact-formulier op hun website vermeld. Hierop kreeg ik een vragenlijst van T-Mobile per mail toegestuurdt waarop ik mijn antwoorden moest geven en moest re-tourneren. Toen is het 2 weeken stil geweest. Ik krijg na deze 2 weeken een sms-bericht van T-Mobile dat de technische-afdeling mij een paar keer hadt geprobeerd te berijken via de gsm over dit probleem. Echter, door mijn stomietijdt was ik vergeten te vermelden dat ik doordeweeks liever na half 5 door hun wilde worden opgebeld,aangezien ik dan voor 99% zeker wist dat mijn gsm aanstaad (dit mag tijdens mijn werk namelijk helaas niet). Ik heb toen vervolgens ook aan de zoveelste medewerker van de klantenservice vermeld (hadt dit al een paar keer aangegeven) dat als T-Mobile heel erg moeilijk wil doent of mij gewoon niet wil begrijpen dat ik na half 5 beschikbaar ben en mij nadere uitleg willen geven over de uitslag van mijn probleem kwa het berijk dat ze mij de uitslag ook per mail kunnen toesturen. dit was ik namelijk tijdens het telefoongesprek met de medewerker van de klantenserivice tot overeenstemming gekomen en dit vonden we een goede oplossing. Ik heb toen ook mijn mail-adres doorgegeven en ze zouden hierop een nieuwe (zoveelste) melding maken en deze naar de technische afdeling sturen. Echter, vervolgens was het weer een paar weeken rustig (ook via de mail). Echter, wa schetst mijn verbazing. Krijg ik enkele weeken geleden een sms van T-Mobile binnen met de vraag of ik het probleem nog steeds ervaar, en zoja. Of ik dan opnieuw contact op wil nemen met de klantenservice van T-Mobile via 1200. Terwijl de uitslag van mijn probleem (of eerdere telefoontjes of mailtjes naar hun) nog TOTAAL GEEN reactie van hun kant hadt opgeleverd.
Ik dus vervolgens op ‘hun verzoek’ toch maar weer gebeld met de klantenservice van T-Mobile via 1200 en het hele verhaal uitgelecht. Nadat ik door de medewerker even in de wacht ben gezet (die ging contact legen met de technische afdeling) en die ‘bevestigde’ naderhand ook de behandeling van mijn probleem/klacht. Kreeg ik een vragenlijst voorgeschoteldt door de medewerker aan de telefoon. En wat schetst mijn verbazing? Dit was nou exact precies de zelfde vragenlijst die ik toen per mail ook toegestuurdt hebt gekregen. Ik heb dit toen ook bij de medewerker doorgegeven, maar dit zij dat deze ‘extra informatie’ nodig is voor de afdeling. Met veel moeite heb ik uiteindelijk toch maar weer deze vragen beantwoord,maar heb ook soms gezecht dat die sommige antwoorden kon terugvinden in mijn antwoorden op die vragen die dus ook per mail was toegestuurdt en tevens was terug gestuurdt. En bij na-kijk door de medewerker werdt dit ook door hem ‘bevestigdt’.
Het is nu weer zeker 2 a 3 weeken ‘stil’ rondom dit probleem en de gang van zaken kwa de behandeling ervan. Zowel vanaf mijn kant als vanaf hun kant.
Nu is mijn vraag: Zijn er meedere T-Mobile-klanten (zowel abonnee als Prepay) dit soort gelijke problemen of mankementen hebben of hebben gehad met T-Mobile en/of de klantenservice van T-Mobile? Ook kwa de ‘beloftes, toezegingen, tijd, tijd van in behandeling, de vragen die je krijgt en hoe de medewerkers of medewerkersters via de mail en/of telefoon van de klantenservice’ kwa ‘toon’ en ‘houding’ eronder zijn (dus ook na U als klant toe)?
Alvast bedankt (ook voor de medewerking kwa ervaring).
Vr gr,
Filmfreak
PS: ik wordt deze gang van zaken (en hun houding en beloftes) een beetje zat van T-Mobile. met hun slogan ‘wij willen iedereen behandelen als een klant en zolang mogelijk vasthouden’. Nou ik merk er WEINIG van!