SE W960i of G900?

• Arman

Medio september mag ik mijn telefoonabo verlengen. Nu had ik me eerst verdiept in telefoons incl. tomtom navigatiesoftware, maar helaas kwam ik er achter dat alleen een aantal htc-modellen dit heeft.

omdat ik toch wel graag internet op mijn foon heb, (zodat ik via googlemaps kan kijken hoe ik rijden moet bv.) en een walkmanfunctie ook niet mis is, valt mijn oog op dit moment op de SE W960i en de G900. Welke heeft het makkelijkst te bedienen internet? Waarom is de SE W960i nog maar bij zo weinig (internet)shops beschikbaar, terwijl de releasedatum nog niet zover weg is? Tegenvallende prestaties?

alvast heel hartelijk dank voor reacties!

• JeroenW

Wat is er mis met htc?

• Arman

sowieso de headset zonder megabass.bovendien heb ik van de 6 jaar dat ik al een gsm heb, 5,5 jaar SE gehad. Naar alle tevredenheid bovendien. Tussendoor een half jaar Nokia, omdat ik een x m'n foon onder de kraan had gehouden :'). htc is qua opties wel erg mooi, maar ben toch wel aardig merk gebonden. Bovendien zegt het merk htc me weinig tot niets.

• JeroenW

HTC produceert misschien geen dreun genoeg voor je maar het is een bedrijf met een geschiedenis in windows mobile devices. Maken ze al tijden goed spul in.

Verder vraag ik me af hoeveel je hebt aan 5 jaar SE ervaring als je nu opeens voor een smartphone gaat.

Maar goed, als je bij HTC geen goed gevoel hebt, niet doen.