Nokia N95 of Ipod

• Daan

Ik mag weer een nieuwe telefoon uitzoeken.

Ik wil:

- GPS met goedwerkende routeplanner

- Goede camera

Kan ik dan beter voor de Ipod gaan of voor de Nokia N95.

Weet iemand of er kosten verbonden zijn aan het gebruik van GPS met software?

• Lemco

iPhone zul je bedoelen. De N95 heeft een bagger GPS en je moet ook een abbonementje afsluiten bij Nokia voor het gebruik malen van de navigatie. De camera is goed maar er zijn al betere cameratelefoons zoals de N82 of de latere Samsung i850 INNOV8 en de Sony Ericsson C905 die hebben een 8 Mpixel en ingeboude GPS ontvager. Alleen de Samsung heeft gad niet die heeft A-GPS.

Lemco

• DE_GEKSTE

je kan er ook tom tom op zetten op je n95 en dan kost het niets

• Lemco

en Tomtotm is ook 1 van de beste navigatiesystemen, ook als los navigatie steekt TomTom met kop en schouders boven andere merken zoals Navman,Clarion,en andere shit die ICQ of Wayfinder hebben. Altijd problemen en nooit uptoe date want de Nederlandse wegen verandere redelijk snel. Dat je bijvoorbeeld niet hebt dat je volgens je navigatie door weilanden en sloten rijdt, of dat je op zijn manier rechts af moet slaan terwijl en een weg naast ligt of een gebouw staat.

Lemco

• t

n95 vind ik een stuk beter dan de iphone. En kijkend naar je criteria, de camera van de iphone stelt niks voor. Leg de specificaties maar es naast mekaar, n95 is gewoon beter.