Voor zover ik de brief heb begrepen (heb m al weggegooid) kon je gewoon je abbo verlengen onder Orange…. Maar de voordelen van het verlengen van je abbo valt best mee hoor.
Vorig jaar terug wilde ik me abbo verlengen met de N 95, en moest bijna €325,00 bijbetalen bij me huidige tariefplan van €50 p.m.
Toen op aanraden van de medewerker me eigen abbo opgezegd en een “nieuw” Orange abbo afgesloten van €50 p.m en als “nieuwe” klant kon ik de N 95 voor €250 meekrijgen…….zo gezegd zo gedaan.
En ja ook ik ben “vroegah” weggegaan bij T-mobile vanwege de belabberde klantenservice…. helaas nu t Orange heeft overgenomen is de klantenservice overgegaan op de procedure's van T-Mob……. en da's ronduit slecht in vergelijking met de oude klantenservice van Orange.
En nee je kan je contrakt niet opzeggen omdat het ineens is overgenomen door een andere provider…….zou zo iets zijn als je een hypotheek heb lopen bij de ABN omdat je een hekel hebt aan Fortis en nu is ABN Fortis geworden, denk ej dat je onder je hypotheek uit kan komen???? was dat maar zo….
En als je de i-phone wilt (op de legale manier) zal je toch over moeten stappen op T-mobile helaas…….
Oneeye denkt er nog over na, maar ik heb dan ook voorlopig nog 9 maanden te gaan eer ik em contrakt kan verlengen cq opzeggen.