Nieuwe gsm met toetsenbord?

• Natasja

Binnenkort loopt mijn huidige abonnement af en omdat mijn oude trouwe Nokia 6820 kuren begint te vertonen ben ik dus op zoek naar een nieuwe telefoon + abonnement.

Maar ik verdwaal helemaal op alle vergelijkingssites!

Ik heb nu dus nog een oude 6820. Ik vind het een ideale telefoon omdat je een gewoon toetsenbord hebt als je hem openklapt. Ik zou het dus heel erg prettig vinden als mijn toekomstige telefoon ook een toetsenbord had, maar wat ik nu tegenkom zijn voornamelijk telefoons met zakelijke abonnementen. En ik ben een gewone particuliere klant. Als ik al eens een verdwaald particulier abonnement in combinatie met zo’n telefoon tegenkom betaal je je blauw. Iemand tips?

• Lemco

Om eerst te beginnen heben alle telefoons een toetsenbord, dus daar zijn we snel uit. Maar wil je een toestel dat een voledig toetsenbord heeft (QWERTY) of een gewoon nummeriek toetsenblok. Ik denk dat je dan bij de E series een kans maakt. verder zijn er niet veel meer telefoons die een uitklapbaar toestenblok hebben. Ja d Nokia E70 maar das ook de enige. Nu moet je kiezen uit sliders,candybar,clamshell,swiffel, en touchscreen toestellen.

Lemco

• JeroenW

HTC Tytn2 zou onderhand toch ook wel betaalbaar moeten zijn. Wat voor abbo wil je verlengen?

• oneeye67

de iphone niet :D

sorry Lemco inkoppertje ;)

Misschien de N 82 niet iets voor Natas???

• Jipke frl

Tip: veranderen van profider kun je mss net die ene leuke gsm gratis krijgen, terwijl je bij verlengen eigen profider mss moet bijbetalen voor zelfde gsm.

• Jipke frl

stom: provider

• JeroenW

Je ziet 't gelukkig zelf.

• Natasja

Ik bedoel inderdaad een qwerty toetsenbord.

Ik bel niet erg veel, zeg maar rustig weinig, maar sms des te meer. Nu mijn contract afloopt ben ik dus een beetje aan het rondkijken. Ik heb eerst bij mijn huidige provider gekeken, omdat die nog wel eens leuke dingen kunnen regelen als ze je als klant willen houden, maar dat is niet echt spectaculair. Vandaar dus dat ik rond aan het kijken ben naar een toestel + abonnement. De provider maakt me weinig uit, ik blijf alleen steeds tegen die zakelijke abonnementen aanlopen.

• JeroenW

HTC

S710 is knap goedkoop, de iets oudere blackberry's ook.