nokia N95-2

• Ellen68

Hallo,

Ik heb een vraag betreft de nokia n95-2. Gister de telefoon ontvangen, nu kan ik hem niet in de gewenste nederlandse taal zetten. Deze is ook niet aanwezig onder de instellingen etc. Alle talen behalve nederlands. Hoe krijg ik toch de nederlandse taal erop??

Groet Ellen

• oneeye67

?????? N95-2???????

Ik ken de N 95

en de N 95 , 8GB

Maar de versie die jij zegt? geen idee

• Marchel

Ik denk dat je naar een unlocker zal moeten , zodat deze er een ander talenpakket in kan zetten. Ik weet alleen niet wat dat tot gevolg heeft voor je garantie.Overigens weet ik uit ervaring dat Nokia nog wel eens vervelend kan doen wat betreft garantie op Nokia`s die niet voor de Nederlandse markt zijn bedoeld. Mocht je dus een probleem met je toestel krijgen , is het denk ik verstandig om het toestel in te leveren bij de verkopende partij (ik vermoed een internetshop) , en niet rechtstreeks naar een Nokia service punt te brengen.

Marchel.

• Marly

Dit lijkt me toch wel een beetje vreemd, heb je het toestel in NL gekocht ?

Webshops importeren wel vaker toestellen, maar dan zetten ze er toch de nederlandse taal op, voordat het toestel uitgeleverd wordt. Zo was het tenminste bij mijn N95-1 van GSMtrack en zo hoort het ook.

Ik zou dan ook, als ik jou was, contact opnemen met de shop en om een toestel met nederlandse taal vragen, je hebt immers garantie via die shop, dus kun je het hun ook het beste laten oplossen.

Wanneer je het toestel zelf geimporteerd hebt, liggen de zaken natuurlijk anders, dan zul je er idd zelf voor moeten zorgen, dat je nederlands op je toestel krijgt.

Oh ja, de N95-2 is de 8GB versie ;-).

• Ellen68

Hoi Allemaal,

Bedankt voor de snelle reakties. Ik heb deze telefoon inderdaad via internet gekocht, maar wel bij Hi, kpn dus. Ik ga morgen maar eens kontakt zoeken met Hi.

Bedankt, Ellen

• oneeye67

@marly, tnx voor de info d8 al ik mis een versie van de N 95 :D

• pawloo

hoi ik zit met het zelfde probleem als je 1oplossing vind kun je die mij door sturen al vast bedankt