N95, smsjes pas ontvangen na uitzetten telefoon

• MArk

Ik heb een probleem met mijn N95. Ik ontvang geen smsjes. Pas als ik mijn telefoon uit zet en daarna weer aan dan krijg ik alle smsjes tegelijk die blijkbaar aan mij verzonden zijn.

Heeft iemand dit probleem al gehad? Ik krijg dus geen smsjes meer, hiervoor moet ik mij telefoon uit en aan zetten

• oneeye67

Heb je dat nummer pas? of nieuwe sim-kaart?

Ik heb dat probleem ook gehad, en na veel bellen met de klantenservice bleek dat er een fout in me simkaart zat, kreeg een nieuwe opgestuurd en t probleem was weg.

Grtzzz, Oneeye

• **josty**

idd,dit probleem ligt nooit bij de gsm maar aan de simkaart/provider…

kan zijn dat de te ontvangen berichten niet door het netwerk komen ofzo,en dat dit wel gebeurd bij het rebooten van de gsm

ff contact opnemen met je provider dus…

• dion

Wat ik heb gehad, is dat ik pas na tig dagen een melding kreeg dat er een sms voo rmij was. kaart in mijn andere tel gedaan, provider contact gehad, lag aan mijn kaart, ik moest een nieuwe kopen, en gek genoeg is het probleem gebleven, en de kpn geeft nergens geen reactie op.

• oneeye67

Dat is heel erg onvriendelijk van d eprovider, ze leveren een product wat niet correct is en vervangen het door er kosten aan te verbinden :(

Ik kreeg toenderstijds van Orange (duchtone was t zelfs nog ) kostenloos een nieuwe toegestuurd en probleem was verholpen.

Grtzz, Oneeye