N82/N95 met tomtom!

• Maarten

Hoi,

Eindelijk is het mogelijk om met je N82 of N95 te navigeren met de tom tom software. Het probleem was dat tomtom niet met de interne gps overweg kon. Er is nu een programma''tje dat de interne gps ontvanger als extern word gezien.

Zelf heb ik nu Navigator (versie 6) van Tomtom erop en in combinatie met mijn interne gps…..

Als je overweg kunt met de nieuwsgroepen kun je deze versie vinden! Stuur mij maar een mailtje als je interesse hebt!

groetjes maarten

• oneeye67

Toch wel leuk dat het eindelijk mogelijk is.

Heb op de mijne TT eraf gehaald…..kreeg vd werkgever TT HD traffic ;)

Me N 95 is ook ineens n stuk sneller :D

• Maarten

ja dat zijn de mooie dingen! alleen jammer dat de HD traffic alleen nog maar in Nederland mogelijk is en dat je elke maand €10 moet betalen voor de verbinding! Waarschijnlijk betaald je werkgever hiervoor….. Prima!

groetjes

• oneeye67

Eerste jaar is gratis, en ach in rij t meeste in NL, kan er altijd een TMC ontvanger tussen zetten als ik op vakantie gaat……..

En ach tegen de tijd dat er voor betaald moet worden zien we wel…..of we betalen of de TMC er tussen zetten….. Is wel schitterend heb nu al een uur bespaard aan file's in 2 weken tijd :D

• jeffie

hoi Maarten,

Graag zou ik van je willen weten hoe ik aan het programma tje kan komen.

alvast ebdankt.

groet

• *~>Kitty<~*

Ik zou ook graag van je horen hoe en waar ik dat programmaatje kan vinden, Maarten.. Zou je er erg dankbaar voor zijn! ;)

• Sven

Kun je mij ook vertellen waar ik het kan vinden? Zoek me suf..

Froeten Sven

• Bart

Hoi Maarten,

uiteraart schrijf ik je omdat ik geinteresseerd ben in het programmatje wat nodig is om tomtom goed te laten draaien om mijn nokia 82n.

Ik heb nog geen tomtom navigatie aangeschaft omdat deze de interne gps niet herkent. Werkt dit programma daarna net zo goed als een losse tomtom of zijn er nog allerlei beperkingen met de gsm.

bedankt voor je advies, Bart

Maarten schreef:

>

> Hoi,

>

> Eindelijk is het mogelijk om met je N82 of N95 te navigeren

> met de tom tom software. Het probleem was dat tomtom niet met

> de interne gps overweg kon. Er is nu een programma''tje dat

> de interne gps ontvanger als extern word gezien.

> Zelf heb ik nu Navigator (versie 6) van Tomtom erop en in

> combinatie met mijn interne gps…..

>

> Als je overweg kunt met de nieuwsgroepen kun je deze versie

> vinden! Stuur mij maar een mailtje als je interesse hebt!

>

> groetjes maarten

• john

hallo maarten

ik ben wel geintereseerd in tom tom op de n82

maar ik kan niets vinden ik hoop dat jij mij verder kan helpen

mvg john

• Grietinus

Ik snap niks van deze e-mails, bestaat er wel software van tomtom voor de Nokia N82 maar nergens een url oid.

Lukt het nu wel of niet?

Groet.