Gestolen iPhone op te sporen via GPS?

• Anne

Mijn zoon heeft net een paar weken een nieuwe iPhone, waar hij hard voor heeft gewerkt.

Helaas is die gisteren zoekgeraakt en hoogstwaarschijnlijk gestolen, want hij stond na 5 minuten uit.

Nu hoorde ik dat er een mogelijkheid is om via GPS een toestel op te sporen.

De politie doet hier niets mee, alleen in geval van een ernstig misdrijf. Maar misschien is er een andere manier? Hij heeft de rekening, code, nr van simkaart enz.

Tips zijn welkom.

• Marco

Beste Anne,

Het toestel via GPS terugvinden is helaas niet mogelijk.

Wel kan de Politie een zogenaamd SMS-bombardement richting het toestel sturen zodat de “vinder” er in ieder geval niets meer aan heeft.

Zie ook: http://www.yunu-imei.nl/

Succes!

• Anne

Bedankt, leerzame site trouwens !!

• DE_GEKSTE

anne heb je ook het Imei-nummer van die iphone?

en dan weer een vaag voor de wiz-kids

kan je daar niet meer van afkomen die smsbom?

met wat verranderen op je foon of zo

wand tegen woordig kraken ze alles?

• Anne

Ja die staat op de bon en hebben we ook doorgeven bij de politie.

Ik hoop dan ook dat men stapelgek wordt gesms`t ;-)

• DE_GEKSTE

ik hoop het ook en dat ze hem dan afleveren op het buro maar ja dat zal wel niet

• dion

die van mijn zoon is ook gestolen, en ook de politie doet hier niets aan, kreeg zelfs een brief dat ze er niets mee konden.

Jammer genoeg dus ook mijn zoon zijn tel. kwijt waar hij hard voor gspaart had. sommige providers kunnen hem volledig blokkeren, dus niet alleen de kaart maar ook de volledige telefoon.

• oneeye67

Aj, Dion ook die? en hij had hem net :(

Heel vervelend allemaal, mensen moet is leren om van andermans spullen af te blijven….

Sterkte Oneeeye

• gota

me iphone is gisteren avond gestolen ik weet niet wat ik moet doen kan iemand me helpen