lycamobile

• Kever

Hoi, ik heb sinds vandaag Lycamobile gekocht, maar heb nog wat vragen die ik op hun site niet kan vinden:

1. Hoe krijg ik afleveringsrapport? (heb deze instelling al op mijn gsm ingesteld)bv bij HI moest je een * voor je bericht zetten.

2. Via welke provider is Lycamobile?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Grt #

• oneeye67

is dat een telefoon of een provider?

Afleverrapporten kan je via je telefoon instellen, bij de instellingen van je sms menu

• Kever

Is een provider voor nationaal en internationaal gebruik, meeste gebruiken 'm voor internationaal, aangezien ie stukke goedkoper is.

Heb dus die instelling al ingesteld op mijn gsm, maar zie/vind nix terug van een ontvangs of afleverrapport.

Wie o wie weet hoe ik het wel kan ontvangen>?

Grt #

• azalaia

T-Mobile, en ik lees net wat recacties van mensen die zich behoorlijk genaaid voelen door Lycamobile, dat het geen 18 cent is maar 25 cent.

Ik zal je zo de link doorgeven waar ik dit had gelezen.

azalaia

• azalaia

http://www.prepay.nl/netwerkinfo/92/328/

of googlen:

lycamobiel, de 7de site van boven, dan naar: lees verder, dan zie je de prijzen en daaronder wat reacties van gebruikers.

azalaia

• oneeye67

tja 18 cent is bij T-Mobile ook

heb nu n extra abbo met my faves en bel en sms voor 9 cent :D

• Kever

Thnx voor je reactie!

Ik heb de reviews gelezen, ieder heeft “lokkertjes”…maar ik ging voor het internationaal sms/bellen.

Op deze site staat iets heel anders dan op de originele site van ze, gaat hier over de tarief(belmin)-berekening. Had helemaal niet nagedacht hoe die minuten (secondes) worden berekent, tot ik pas kijk (had nl eerst Lebara in gedachten). Hoe zit het nou: (officieele site) 1e min wordt per seconde afgerekend en overige seconde wordt per min afgerekend. (jou link) 1e sec wordt hele min afgerekend en later per seconde. Ik zeg al 1e manier is geld trekkerij.

Ergste is nog dat ik waarvoor ik deze sim kocht hij het niet doet, mogelijk hebben de 2 providers geen overeenkomst, dus komen sms niet aan :-(

ps Hoeist met je Azalaia? Welke gsm heb je nu? Al weer nw in het vooruitzicht?

hahaha….ik twijfel nog, wil ook graag 1 die nog niet uit is: SE C905 (8 megapix + navigatie+ wifi etc)

Grt #

• azalaia

Kever…ik heb nu de klassieke gadget nokia 3210 uit 1998 en die doet het uitstekent. Daarnaast gebruikt ik met lowcall postpay een nokia 1100 en jawel…mèt lampje, en dat is een hele prettige telefoon met een duidelijke luidspreker.

Ik kick juist op die oude en goede kwaliteits mobieltjes, allebei hebben ze ‘'niks’' behalve bellen en sms-sen, en laat dat nu precies die behoefte vervullen hoe ik een mobieltje wil gebruiken…

Ik heb ook nog een nokia 3510i, maar daarvan is de antenne van binnen gebroken, denk ik, ik ontvang geen signaal meer, ik zal hem eens naar de reparatie brengen, want die telefoon is ook niet te versmaden…

Al met al doen de oudjes het nog best.

Groeten van azalaia

PS: de eerste minuut wodt in secondes berekent en de volgende secondes die je belt worden in hele minuten berekent ook al heb je na die eerste minuut maar 10 seconden gebeld.

Rare ontwikkeling trouwens en helemaal niet logisch.

• Kever

Zeker doen de oudjes het nog best, kijk maar naar ons :-P

Hahaha…

Zo zoek ik nog een “goede” Nokia 8310. Iemand heb in de aanbieding?!

Het is idd een kromme bereking; geld trekkerij!

Leuk je weer es “gesproken” te hebben…tot sinas.

Grt #

• azalaia

Nokia 8310 Nieuw, Simlockvry, met Garantie. Advertentienr.:173154190

Terug | Telecommunicatie > Mobiele telefoons | Nokia

Grotere afbeelding Prijs:

Datum:03-06-08 12:55

Gezien:77 keer

Contact informatie

Telefoon:

Naam:

Bekijk alle advertenties van adverteerder

Beschrijving Kaart

Splinternieuw, Nog nooit gebruikt!

- Simlockvry

- met Accu

- met Oplader

- met Nederlans menu

- met 3maanden volledige garantie

Grotere aantallen tegen scherpe prijzen

Alle toestellen worden geleverd met BTW-factuur!

Kijk eventueel ook bij mijn andere advertenties voor andere Toestellen!!

Telefoon is af te halen in Purmerend.

Voor verzending (met vooruitbetaling) € 7

Voor remboursverzendingen (aan deur betalen) € 14

Mail of Bel ons voor meer informatie:

Rachbel-GSM

Kvk nr: 37139001

tel.0641847264