Sony Ericsson, toetsen breken

• ilona

Hallo allemaal,

Ik kom net tot de ontdekking dat mijn toetsen van mijn 2 maanden oude Sony Ericsson S500i nagenoeg allemaal gebroken zijn!

Heb gelezen dat het een bekend euvel is…Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Heb namelijk geen zin om hem een aantal keer kwijt te moeten zijn aan reparaties!

Alvast bedankt.

Groetjes,

Ilona

• Jim

Hoe wou je er iets aan doen zonder het toestel te laten repareren?

Sony-Ericsson heeft het probleem erkend en zal het toestel repareren. SE gebruikt andere toetsen om het probleem te voorkomen in het vervolg.

• **josty**

maakt SE dit ook indien het toestel buiten garantie valt?

Ik had dit ook met mijn w580i maar heb hem doorverkocht omdat ik geen zin had om telkens naar een service point te moeten knarren om hem te laten maken

En als het 1 keer gebeurd dan zal het ook nog wel vaker gebeuren

• Jim

Ze gebruiken een ander type toetsen voor de reparatie. Er zitten nu 2 pootjes onder de knopjes, waardoor ze breken als je er kracht op zet of bij veel gebruik. Wanneer je hem opstuurt vervangen ze deze met knopjes die 3 pootjes hebben, zodat ze ook in het midden ondersteuning hebben.

En of ze het ook repareren wanneer je toestel buiten garantie valt weet ik niet.

Je hebt 24 maanden garantie op een SE, dus waarom zou hij daar buiten vallen :P