nokia 3500 of samsung E900

• dakeni

Hallo,

Ik zou een nieuw gsm toestel willen kopen met camera. Na wat gesurft te hebben leek me de nokia 3500 en de samsung E900 wel leuk. Beide hebben 2 mp camera. Heeft iemand ervaring met deze toestellen en waar gaat jullie voorkeur naar uit? Weten jullie nog gsm's met camera min. 1.3 mp die voldoen? De bedoeling is om de foto's te kunnen afdrukken naar formaat min. 10 x 15.

Bedankt

groetjes

• Marly

De beste 2mp camera, met autofocus, die ooit op de markt is geweest, zat in de Sony Ericsson toestellen K750i/W800i/W810i/W900i en P990i.

De meeste van deze modellen zijn echter niet meer nieuw verkrijgbaar, alleen de W810i is nog soms nog te vinden, eventueel in een prepaid pakket.

Wanneer je dus echt voor de camera gaat, moet je deze nemen, maar de foto's van de Samsung E900 zijn ook wel aardig, maar die is eveneens al ruim twee jaar op de markt en bijna uitverkocht.

• M.

Ikzelf heb de Samsung E900 en ben over te telefoon zelf niet tevreden. De tiptoetsen zijn uitermate onhandig en heb me er de afgelopen 2 jaar dan ook flink aan geergerd. Heb meerdere mensen in mijn omgeving die ook niet te spreken zijn over dit model.

Behalve dat de tiptoesten de bediening van de telefoon bemoeilijkt, kan je bijvoorbeeld voor je sms en alarm alleen maar kiezen uit standaard-geluiden, dus voor deze functies kan je niet je eigen ge-uploadde geluiden instellen. Vind ik ook wel eigenaardig.

Maargoed, hij ziet er daarentegen wel erg leuk uit, hihi.

Succes met je aankoop!

M.

P.S. De E900 is al een verouderd model, het is iig 2 jaar op de markt.