Accu Nokia 6233

• Sip

De accu van mijn nokia 6233 is naar ik aanneem bijna overleden. Is net 1 jaar oud dus wel snel. Maar nu vind ik op internet prijzen voor hetzelfde ding die avrieren van € 19 tot € 50 en als men de imitatie meerekend zelfs vanaf € 15. Zijn de accu's (het betreft de BP-6M) dezelfde en wil de dealer die voor € 50 verkoopt een woekerwinst maken of zijn er verschillen?

• JeroenW

Adviesprijs van echte accu's is nogal fors. Niet iedereen doet daaraan mee. Verder heb je de kans dat de goedkoopste toch nep zijn.

• willem

Ik heb er laatst ook een gekocht voor myn 6233 en voor een originele met origineel Nokia logo mbetaal je toch tegen de 50 euro.

Tip: Als je een originele accu koopt zit er waarschynlyk al stroom in al zal die niet helemaal vol zyn. In het toestel plaatsen en aan laten staan tot dat die helemaal leeg is en dan de telefoon opnieuw helemaal opladen. Ik heb myn toestel continu helemaal aanstaan en doe er praktisch een week mee voor dat ie helemaal leeg is.

• Sip

Dank voor info, ik weet echter hoe ik een nieuwe accu moet behandelen. Middels mijn belegdrag was accu altijd in 2 á 3 dagen leeg maar nu elke dag. Heb echter de contacten schoon gemaakt en het lijkt of dat al behoorlijk heeft geholpen

Zal eerst nog even aanzien hoe veel de verbetering is.

• Bastos

Mijn Nokia 6233 BP-6M batterij is ook kassie wijlen…. Waar kan ik een nieuwe originele batterij kopen?

• Roos

Ik had ook een nieuwe accu nodig.

Deze was ook om de dag leeg.

Bij unigsm een nieuwe besteld en gaat weer lekker lang mee.

Hier nog een link.misschien heb je er nog wat aan.

http://www.unigsm.nl/?page=catalog&view=product&product_id=318

Succes.