accu n70 op?

• Jipke frl

De laatste week is de accu als die half leeg is in een paar uur helemaal leeg zonder het piepje te geven wat ie anders deed als ie bijna leeg was………….

Gaat deze de pijp uit en moet ik nieuwe halen?

• Jipke frl

Of heeft het aan hebben met radio of mp3 en foto's maken dan zo'n invloed op de accu?

• JeroenW

Dat helpt nooit mee maar hoe oud is die n70 wel niet?

• Jipke frl

Vorig jaar september als nieuwe gsm in gebruik genomen.

• JeroenW

Maken ze die dingen nog dan? Lijkt me inderdaad erg kort maar trek ‘m ’s helemaal goed leeg en vol een paar keer en gebruik ‘m dan ’s alleen als telefoon, kijken wat 'ie doet.

• Jipke frl

Oké doe ik.

Je hoeft niet neerbuigend over de N70 te doen, ik ben er wijs mee, alles ineen voor mij goed genoeg:)

• JeroenW

Oh nee, ik dacht alleen dat als voorloper van de n73 dat 'ie al een tijdje terug uit produktie was.

• Jipke frl

Ik wilde toen ik hem net had er graag Tomtom op, was een meneer die dat voor me zou regelen, telefoon zelf is dus in 2006 geproduceerd, hij toestste wat in en zag je datr.

Helaas werkt tomtom net niet op deze N70.

Red me wel met route 66.

• Marly

De N70 wordt zelfs nu nog nieuw verkocht, in een prepaid pakket van Vodafone. Waarschijnlijk toestellen, die eerst alleen i.c.m. een abo verkrijgbaar waren en vermoedelijk ook wel al wat eerder geproduceerd.

Trouwens, ook de N73 is in een prepaid pakket van Vodafone verkrijgbaar, tegen dezelfde prijs ;-).

• DE_GEKSTE

tom tom werkt wel op de n70 heb het er zelf ook op staan

Jipke frl schreef:

>

> Ik wilde toen ik hem net had er graag Tomtom op, was een

> meneer die dat voor me zou regelen, telefoon zelf is dus in

> 2006 geproduceerd, hij toestste wat in en zag je datr.

> Helaas werkt tomtom net niet op deze N70.

> Red me wel met route 66.