pincode toetsblokkering

• Nicolu

Hallo,

Weet iemand hoe je een pincode aanmaakt voor de toets blokkering van de Nokia 1650?

Ik heb van alles geprobeerd, dus via de toegangscodes, en denk het wel goed te doen, maar als ik dan uiteindelijk een nieuwe code heb, en het toestel vraagt om dit te bevestigen en op ok klik, krijg een antwoord als foute code met zo een stop tekentje erachter.

Wat doe ik nu verkeerd?

Graag een reactie.

Groet ;)

• Nicolu

Mijn vraag is reeds beantwoord, ik ben zojuist naar de winkel geweest en deze hebben het mij uitgelegd.

Eigenlijk gewoon vrij simpel, alleen ik had het verkeerd gezien.

;)

• ZELFUNLOCKEN.nl

Heel sociaal van je dat je de oplossing ook met de rest van de bezoekers deelt. NOT!

Gespam verwijderd!

• Nicolu

Even een reactie op Dhr.J.Albert,

Aangezien niemand reageerde op deze vraag en ik daarom naar de winkel ben gegaan, en bleek de oplossing vrij simpel te zijn, dacht ik dat dit nogal vrij voor de hand zou liggen.

Maar goed, ik ben ook niet de lulligste, en als jij of wie ook maar dan de oplossing wilt weten.

Als je bij de toegangscode een pincode wilt wijzigen voor de toetsblokkering dan dien je nadat je de nieuwe code hebt ingevoerd en op “ok ” klikt om te bevestigen nogmaals de pincode in te voeren.

Dit laatste had ik over het hoofd gezien, en ging het daarom niet werken.

Hopende hiermee een ieder te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet.