Kaart Kroatië voor TomTom6 ?

• Andre

Bestaan er kaarten voor TomTom6 voor een PDA van Kroatië en Slovenië ?

• oneeye67

Daar ben ik ook benieuwd naar, maar dan meer Kroatie en Bosnie…omdat ik daar vandaan kom :)

Vandaag me TT one XL HD tfraffic binnen gekregen daar zit t nog niet op…… voor zover k weet bestaat er n digitale kaart van Kroatie, maar die is daar te koop op n ander navi sys…. :(

• JeroenW

Kaart van Oost-Europa v6.8

Gedetailleerde deur-tot-deurnavigatie overal in Tsjechië, Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Polen, Slowakije en Slovenië. Plus beperkte dekking in Kroatië, inclusief de belangrijkste steden en de kustregio. In andere Midden-Europese landen is een aangesloten netwerk van hoofdwegen gedekt zodat u naadloos door de volledige regio kunt navigeren.

• oneeye67

Ben ik inmiddels ook achter gekomen, me broertje heeft die kaarten op een sd kaart……

Binnenkort maar is ff langs Hoogkarspel rijden :D

• GsM FrEaK

Anders Sygic erop !!!!

• oneeye67

ach me N 95 waar k TT op had staan heeft van de week een noodstop in de auto niet overleefd, lag op de passagiersstoel en vloog tegen me dashbord aan, kenne ze slecht tegen :( is nu Lego bouwpakket…

heb vandaag een gloednieuwe Tom Tom gekocht (alvast voor vaderdag ;) met traffic info….schitterend…..

vd week is ff langs Orange of ze me N 95 kunnen reanimeren….

• Jan

Hoe kom ik dan aan de kaarten van TomTom 6.8 ? Draaien die niet onder 6.0 ?

• oneeye67

www.tomtom.nl