Nokia N82 navigatie

• Roos

Hallo,

Wie kan mij helpen?

Ik heb een N82 met navigatie. Nu wilde ik deze pas geleden weer gebruiken maar moest toen in een keer betalen voor de gesproken tekst erbij.. Ik heb dit toen maar geaccepteerd, omdat ik het echt nodig had (eur 6,90 voor een week!). Weet iemand of ik dit ook ergens kan downloaden? of moet ik straks voor de vakantie toch echt een duur pakket ad eur 50,00 ofzo kopen…

Alvast veel dank voor je reactie

Roos

• Marly

Voor de gesproken tekst moet inderdaad betaald worden, na een gratis proefperiode.

• DE_GEKSTE

alles is bijna graties te downloaden

• Roos

Waar en op welke manier dan????

• johanvv

hoi Roos, je kan natuurlijk ook nav4all gebruiken. niet de mooiste maar we een degelijke en duidelijke navigatie. op www. nav4all . nl kan je deze gratis navigatie downloaden. heb je wel een gsm internetabbonement afgesloten (Onbeperkt +/- 10 euro p.m. bij alle providers) Nav4all gebruikt nl. internet. Als je in het buitenland gaat navigeren zou ik een andere applicatie nemen bijvoorbeel Garmin XP of TomTom met een externe gps muis.

Suc6 met je keuze,

Johan V

• Jipke frl

Betalen voor navigatie op je telefoon?

Heb ik nog nooit gedoe over gehad en ik gebruik veel, wel is er in logboek steeds sprake van connectie met internet kpn ( heb telfort) maar dat is steeds 0 kb.

Ik gebruik route 66.

• johanvv

Ik zie m telkens downloaden en verbinding maken dus ik neem aan dat er data verzonden wordt!

Als iemand me kan vertellen hoe het dan wel zit, graag!!

• GsM FrEaK

Sygic erop !!!