Samsung e-390

• Irb4ever

Beste bezoekers,

Misschien dat deze vraag al beantwoord is, maar ik heb dus een Samsung E-390. Heb recentelijk een 1Gb micro sd kaart ervoor gekocht, maar ik kan deze kaart vanaf de telefoon niet benaderen. Als ik via menu naar geheugenkaart wil krijg ik steds de melding:“geheugenkaart geplaatst” en doet voor de rest niets. Kan ook geen MP3 afspelen, ook niet als ik ze vanaf de pc erop zet. Formatteren en opnieuw peoberen helpt ook niet. Hij blijft op ook maar steds piepen als ik de geheugenkaart probeer te openen. Is van het merk Transcend. Komt iemand dit bekend voor en wie heeft een oplossing voor mij? Alvast bedankt…

• Irb4ever

Iedereen van jarte bedankt voor jullie reactie..echt top..het kan niet beter…

• Willem

Ben jij de leukste thuis?

• Erik

Ik vind het wel een leuk complimentje, als iemand denkt dat wij hier alles weten en razendsnel reageren… toch!?

• Willem

Ja maar dat vind ik ook maar soms moet je even geduld hebben en soms hoor je niks dat kan ook maar sommigen hebben geen geduld en willen al na 22 uur antwoord. :D:D:D

• Jim

Woohoo, snel antwoord:

Misschienisjegeheugenkaartjewelstuk,probeereenseenanderevaneenvriendofkennisofzo.

• irb4ever

Beste heren,

Nee ik ben niet de leukste thuis-)

Waar ik gewoon een beetje van baal is dat ik o.a. Samsung zelf ook benaderd heb met deze vraag en gewoon geen antwoord krijg. Mijn vrouw heeft een LG Shine met dezelfde geheugenkaart type. Bij haar werkt zowel mijn kaart als van die haar zelf( ook micro sd). Andersom werkt haar kaart ook niet in die van mij.

Ik zie dat anderen een vraag na mij hebben geplaatst en daar wordt wel op gereageerd. Dat was gewoon mijn frustratie. Niets meer niets minder. Misschien dat dat interessantere cases zijn om op te reageren en dat mijn vraag al tig keer beantwoord is in andere cases…..Ik werk zelf in de IT business en Transcend is helemaal geen slecht merk. Misschien minder goed dan Sandisk, maar toch…

Ik neem aan dat genoemd toestel wel 1 Gb capaciteit aan kan?

Ik zie wel of jullie nog reageren….zo ja, alsnog bij voorbaat dank.