Binnenkort is het weer zover. Dan kan ik eens gaan kijken voor de verlenging van mijn T-Mobile abonnement. Op deze zondagmiddag waar ik niks te doen had ben ik maar achter internet gekropen om eens naar leuke aanbiedingen te agan surfen. Ik wil eigenlijk geen nieuwe GSM, maar ben op dit moment eigenlijk naar wat andere praktischere dingen voor in huis aan het zoeken. Hier stuit ik echter op het probleem dat ik dus geen cadeau's kan krijgen met de verlenging bij T-Mobile. Nu is het voor mij geen probleem om eventueel een overstap te maken (liever niet), maar het probleem is wel dat ik naar wat dingen zoek die ik nergens kan krijgen. Zo heb ik op dit moment op mijn verlanglijstje een kleuren laserprinter staan, een nieuwe wasdroger en een nieuwe airco. Zoals je ziet wat ongebruikelijke dingen. Weet iemand een toko die deze dingen wellicht kan leveren in combinatie met de verlenging van mijn T-Mobile abonnement? Ik kan namelijk niks vinden op dit moment. Ook cadeau's in combinatie met andere providers levert niks op.
Alvast bedankt voor jullie zoektocht
Jackaars