Weten jullie iets?

• Jackaars

Binnenkort is het weer zover. Dan kan ik eens gaan kijken voor de verlenging van mijn T-Mobile abonnement. Op deze zondagmiddag waar ik niks te doen had ben ik maar achter internet gekropen om eens naar leuke aanbiedingen te agan surfen. Ik wil eigenlijk geen nieuwe GSM, maar ben op dit moment eigenlijk naar wat andere praktischere dingen voor in huis aan het zoeken. Hier stuit ik echter op het probleem dat ik dus geen cadeau's kan krijgen met de verlenging bij T-Mobile. Nu is het voor mij geen probleem om eventueel een overstap te maken (liever niet), maar het probleem is wel dat ik naar wat dingen zoek die ik nergens kan krijgen. Zo heb ik op dit moment op mijn verlanglijstje een kleuren laserprinter staan, een nieuwe wasdroger en een nieuwe airco. Zoals je ziet wat ongebruikelijke dingen. Weet iemand een toko die deze dingen wellicht kan leveren in combinatie met de verlenging van mijn T-Mobile abonnement? Ik kan namelijk niks vinden op dit moment. Ook cadeau's in combinatie met andere providers levert niks op.

Alvast bedankt voor jullie zoektocht :)

Jackaars

• ¤lindå¤

Bij T-mobile krijg je weinig meer,sowieso geen kado's er kan alleen nog een gsm vanaf.

Dan zul je moeten overstappen naar een andere provider helaas.

Ikzelf heb net verlengd,wou geen toestel dus heb nu:

Relax 300 simonly met 100 gratis sms per maand voor maar 11 euro:)

• oneeye67

Voorzover ik weet gaat het bij geen enkele provider meer lukken, de subsidies zijn ingetrokken en dat is al een tijdje zo…..

het enige wat je nu kan krijgen is een GSM en of korting op je bundel…

maar niet zoals vroeger dat je er zelfs kleuren tv op PS II bijkreeg……en terecht.

• Jackaars

Het is natuurlijk wel terecht dat ze dat doen. Het heeft immers niks meer met telecom te maken. Ik zie echter nog wel Vodafone, KPN, Telfort en Debitel terugkomen waarbij dit nog wel mogelijk is. Misschien dat ik dan toch overstap naar een SIM Only en het bedrag wat ik maandelijks bespaar direct aan de kant zet. Dan heb ik mijn halve inboedel toch zo bij elkaar :)

Jackaars

• DE_GEKSTE

als je een simonly neemt en dat verschil bekijkt opjaar bazes en als je daar nou het kado voor koopt dan is het net graties

• **josty**

he paultje hoe is ie ermee man,lang geleden weer

ikzelf gebruik nu simyo voor al een paar jaar en bevalt me uitstekend!

Het enige nadeel is dat simyo (nog) geen internet op je toestel toelaat via GPRS,dit gaat wel via WLAN

Maar de kosten…daar lach ik me kapot om

Onderling bel je zelfs voor 7 ct per minuut en 2 ct per sms

• Jackaars

jah gaat prima met me! woon tegenwoordig dichter bij jou in de buurt ;)

Ik ben zelf niet echt fan van dergelijke systemen. Sowieso maak ik zelf veel gebruik van internet op mijn mobiel (heb een QTek) en ik haal hier dagelijks e-mail mee naar binnen. Ik ben erg te spreken over T-Mobile en ik ga dit ook zo houden denk ik! Toch bedankt voor de tip :)

• dirk

hallo ik ga altijd naar een winkel in nijmegen en die geven genoeg weg nu deze week was het een naviegatie of een lcd of een pc of een laptop en ook allemaal bij een t-mo dus er zijn er nog wel wat die wat weg geven maar je moet ze weten te vinden