Ik zoek een smartphone

• Martijn

Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm en ben aan het kjken naar een smartphone.

Ik weet er niet veel vanag wat mede komt door het onoverzichtelijke grote aanbod.

Het zou mooi zijn als ik een telefoon had die ook de functies van een Palm organizer had.

Dit si wat ik wil:

-internetten en webmail checken op een draadloos netwerk (bv thuis).

-memo's opslaan

-contacten beheren

-geheugenkaart lezen

-bellen

-mp3's afspelen

-al mn gegevens uit de smartphone kunnen backuppen op mn PC

Heeft iemand tips voor me?

• Jackaars

Je zou eens kunnen kijken op www.newmobile.nl en daar al je wensen invullen. Zo kan je makkelijker een selectie maken uit het aanbod. Wellicht zit er een smartphone tussen voor je of komt in de toekomst uit. Dan weet je dat je nog even moet wachten ;)

Jackaars

• oneeye67

De Nokia N 95

Daar kan je dus alles mee wat je opnoemt net, thuis ook draadloos internet en ff op de bank me mail checken hof ik niet naar boven me laptop op te starten…..en de rest dus ook.

Toestel is nu ene jaar op de markt dus redelijk goedkoop te verkrijgen zelfs gratis bij sommige verlengingen

succes met je keuze

Oneeye

• Bart

De Nokia N95 is inderdaad een prima keuze, als je nagaat wat jij verlangt van een mobiele telefoon.

De N95 is bijna overal al gratis te verkijgen met een abonnement, inderdaad doordat deze telefoon al een tijdje op de markt is.

Ook moet je jezelf eens verdiepen in de HTC TyTN ii en HTC Cruise. Deze zijn wat nieuwer en met net wat meer opties.

Voor meer info, review en video's van de N95 kan ik je door verwijzen naar: http://www.koopjegsm.nl/nokia/n95.htm

Succes

• Martijn

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inmiddels de keuze gemaakt voor een Nokia E61i.

Ik heb deze gekozen voor zn wi-fi, qwerty toetsenbordje (ik wil hem hoofdzakelijk als organizer gebruiken), zn solide bouw en de lange batterijduur..

hij heeft geen hsdpa maar ik was toch niet van plan veel te gaan surfen buiten een LAN netwerk..

Grts, Martijn

• **josty**

E61i is een goede keuze,heb hem zelf ook gehad

alleen heb ik toendertijd omgerolen voor een n95 omdat hij voor mij toch ietwat te breed was

• Martijn

Ik ben ook van plan hem als organizer te gebruiken…, eentje waarmee je ook kan bellen, dus de breedte maakt me niet zo veel uit….

Als ik ga stappen ofzo neem ik wel mn kleine oude simpele (maar erg kleine) 6610i mee..

**josty** schreef:

>

> E61i is een goede keuze,heb hem zelf ook gehad

>

> alleen heb ik toendertijd omgerolen voor een n95 omdat hij

> voor mij toch ietwat te breed was

• zackary

wacht dan op de htc diamond..

• Pieter

Ik heb de indruk dat de Apple iPhone mogelijk aan je eisen voldoet. Heb deze telefoon al enige tijd en ben daar erg tevreden over.

Google heeft ook onlangs een smartphone samen met Google gelanceerd. Ik heb onlangs een goede vergelijkende test op smartphone.nl gelezen, mogelijk kan je die nog terugvinden en kan deze helpen bij je uiteindelijke keuze. Wanneer jemeer wilt weten over de iPhone 3G laat het dan even weten.

Gr. Pieter

• **josty**

hahah wel lekker late reaktie zo om na bijna een jaar te reageren

lekker nutteloos