meerwaarderentarief vodafone

• Desiree

Heeft iemand hier ervaring mee? je moet opwaarderen met 20 euro, maar moet je dat ook binnen bepaalde tijd opmaken?

Kies voor het Meerwaarderen tarief: bel 1200 en profiteer!

Je belt voor € 0,30 per minuut en SMS't voor € 0,09 per bericht. Bij elke opwaardering vanaf € 20 krijg je óf 15 gratis belminuten óf 50 gratis SMS'jes, afhankelijk van het gekozen Meerwaarderen tarief.

Bel gratis naar 1200 en maak je keuze. Je kunt één keer per dag wisselen tussen de variaties.

• Erwin

Als je 1200 belt kun je ook informatie luisteren over deze meerwaarde. Wat de SMS meerwaarde betreft zegt de info dat deze net zo lang geldig is als het tegoed en dat deze eerst weggeschreven worden voordat dan je tegoed wordt aangesproken.

• Desiree

Hallo Erwin, ik heb het nr nu verschillende keren gebelt. Dan kiezen voor 3 en dan nog eens voor 3.

Maar helaas krijg ik dan constant de melding dat er een fout is opgetreden….

• Erwin

Vreemd, weet niet wat er mis gaat. Bij mij kan ik via keuze 3 (tarief menu) kiezen uit 1 (informatie tarieven) 2 (huidige tarief) 3 (tarief wijzigen).

Dus via keuze 3,1 en dan 1 (50 SMS), 2 (15min) kun je de info beluisteren.

Via keuze 3,3 kun je het tarief wijzigen.

Als het allemaal niet lukt kun je misschien een medewerker van Vodafone vragen om hulp (hoofdmenu keuze 9 dacht ik).

Succes

• Desiree

Misschien dat er storing was want nu is het wel gelukt.

Ik heb voor 1 gekozen. Nu komt er volgens hun ene bevestigings sms.

En nu kan ik verder gewoon opwaarderen zoals ik anders zou doen?