kiezen tussen de Samsung i780, Asus P750, HP IPAQ 614C en de HTC TyTN2

• margit

Ik kan mijn abonnement verlengen en ben opzoek naar een telefoon waar ik navigatie op kan installeren, mee kan internetten, foto's en video's mee kan maken en bewerken en Word enzo heeft.

Ik ben al een paar dagen bezig en ik heb nu 4 modellen geselecteerd die het wel eens zouden kunnen gaan worden. Gister avond was ik overtuigd van de ASUS P750 maar nu twijfel ik weer.

Wat zijn nou de grote verschillen tussen de telefoons en is er 1 echt een stuk minder. Ik zit ook nog met een volledig toetsenbord, wel of niet? Iemand ervaring met het gebruikd van volledige toetsenborden (Qwerty).

Heeft iemand ervaringen met een van bovengenoemde telefoons?

Alvast bedankt

• JeroenW

Samsung is een relatieve nieuwkomer hier, de anderen hebben al lang geleden bewezen dat ze goede en degelijke pda's kunnen maken.

Toetsenbord, tja… kan jij typen op een keyboard met toetsen van 2 vierkante millimeter?

• oneeye67

Of de nieuwe Nokia communicator :D ik heb de 9500 met volwaardig qwerty t.bord het toestel was perfect en je kon er alels mee wat jij beschrijft…

Word, exel, powerpoint echt een aanrader….

Plus de nw.communicator ziet er ook wat mooier uit vind ik

succes met je zoektocht….

Oneeye

• JeroenW

De nokia communicator's zijn al sinds het begin een positieve uitschieter als het om toetsenborden gaat.

• oneeye67

echt wel, en liggen makkelijk in de hand en overzichtelijk toetsenbord…..zo nu en dan haal ik me sim uit de N 95 en loop dan een paar dagen met de communicator….

maar aangezien ik nu een web n walk stick heb voor internet landelijk op me laptop en die konstant aanstaat is eigenlijk ook de N 95 overbodig……

Zag pas dat Nokia de 6600slide geintroduceerd heeft, lijkt me wel een fijn toestel lekker klein en plat.

doe bijna niks anders dan bellen en sms en met me foon dus al die features zijn overbodig…..

• margit

Maar als ik echt moet kiezen tussen bovengenoemde 4? De E 90 is me te duur af, dat budget heb ik niet.

• JeroenW

Ik zou niet voor de HP en de Asus gaan, ik vind windows mobile zonder pennetje echt irritant. Dan blijven de htc en de samsung over. De samsung heeft geloof ik geen gps, de HTC wel. Bovendien is die vaak wat goedkoper, ik zou voor de htc gaan.

• Vandenhooff

Over de telefoons weet ik weinig, echter over volledig toetsenbord: IDEAAL!!!!!!!

T ‘is ff wennen, maar ik wil niet m eer anders, Het werkt snel en makkelijk, en je voorkomt het ’inktvip-syndroom' van T9-woordenboek. Je moet echter niet het verlangen hebben om met 1 hand te smssen.

Suc6 met je beslissing!

• anne

ik heb de HTC Yy 2, en doe hem weg, vind het niks, is binnen no time leeg, verlichting gaat al uit na een seconde of wat en daar is niets aan in te stellen, telefoon valt tijden het bellen bijna bij elk gesprek uit.

Ik ga een samsung kopen