telefoon vergrendelen met code

• Sheila

Eén van mijn vorige gsm's, de Samsung E720, kon ik zo instellen dat-ie vergrendeld was als ik ‘m dichtklapte. Als ik dan in het menu wilde om te bellen en/of sms te lezen, moest ik eerst een soort van wachtwoord (pincode) intoetsen. Ik vond dit wel een handig extra’tje. Mijn Nokia 6230i heeft deze optie (volgens mij) niet. Ik ben me aan het oriënteren op een andere telefoon; iemand enig idee welke gsm deze optie wel heeft?

• oneeye67

Ik ken je huidige toestel niet, maar volgens mij heeft elke telefoon zo een funktie, kijk anders even bij je instellingen voor beveiliging.

heb zelf een N 95 en die heeft t ook, gebruik t zelf niet, vooral omdat ik wel me wachtwoorden wil vergeten.

heb ook nog een Nokia communicator en die had dat ook, daar gebruikte ik het wel op omdat er veel gegevens van derden op stonden (telefoonlijsten en prive adressen)

succes met het vinden avn een geschikte foon

Grtzz, Oneeye

• JeroenW

Windows mobile toestellen hebben dit vaak ook.

• Jim

De 6230i zou dit ook moeten hebben, ik weet alleen niet precies waar dit staat…

• billal

samsung sgh-g600

• R

mij samsung is vergrendeld

• Erik

Jouw hersens blijkbaar ook…

• nino

ik heb een samsung m110 ik heb een brobleem ik krijg telefoon vergrendelen kan iemand mij helpen met oplossen van deze problem alvast bedankt