Vodafone

• Han Groeneveld

Beste iedereen,

In verband met een klanttevredenheidsonderzoek ben ik op zoek naar ervaringen/meningen van klanten van Vodafone.

Heb je positieve of juiste negatieve ervaringen? Wat zijn volgens jou sterke punten van Vodafone en wat de zwakke punten?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Han

• Steven.w

+

De ontvangst van vodafone is zowel op het GSM- als het UMTS-netwerk uitstekend.

-

Actualiteit van het resterend maandtegoed bij abonnees. Men roept al maanden dat er aan een verbetering wordt gewerkt en het is sindsdien alleen maar slechter geworden. Goed zelf je verbruik in de gaten houden dus.

• Wiggy

Ik ging/ga van T-Mobile (nooit problemen) naar Vodafone met nummer behoud.

Op de bevestigde datum bij T disconnected maar bij Voda niet connected.

Voda gebelt, is een probleem van T zeiden zij. T gebelt en zij gaven aan (na uitzoeken) dat alles is verlopen als afgesproken ALLEEN is er een 2e aanvraag geweest voor een nieuwe datum voor de nummerportatie.(Had te maken met een update konden zij niet verder uitleggen). Uiteindelijk weer Voda gebelt voor een tijdelijk nummer en zij hebben met onderling contact met T ervoor gezorgt dat ik langer connected blijf bij T. Na 5 minutten belt T om dit te bevestigen en hebben zij de uitleg w.b.t de updat status………

VADAFONE heeft een (server) updat en heeft ALLE nummerportatie datums met 14 dagen VERSCHOVEN!!!!! dus de AANLEIDING van het hele probleem ligt gewoon bij VODAFONE!!! en dan gewoon NIKS zeggen en het dan op z'n beloop laten. ERG slordig en zeker NIET netjes. Hoop niet dat dit het begin is van het einde….

Wat ze dan wel weer snel en dus goed hebben gedaan is mij herconnecten met T-Mobile (door laten lopen van oude contract) waardoor ik in iedergeval weer bereikbaar ben.

Hoop dat je wat aan dit verhaal hebt, ik kan het niet op waarheid/schuld checken alleen vertellen hoe ik het heb uitgelegt gekregen.

Suc6

Wiggy

• Rob

Ik heb meerdere slechte ervaringen met Vodafone,

En niet ivm met bereik ofzo dat was meestal wel oke, maar meer met de klantenservice van Vodafone.

Alles hier neer typen heb ik geen zin in , maar ik noem 1 voorbeeld.

Ik kwam er toevallig achter dat er een tweede abonnement werd afgeschreven

die niet van mij was en waar ik dus nooit voor had getekend.

Dat heeft heel lang geduurd voor dat ik mijn geld terug had en heeeeeeeel veel

moeite en telefoontje moeten plegen.

Toen ik in het begin vroeg om hem te blokkeren om erger te voorkomen

werd mij verteld dat er dan 20,00 euro extra kosten bij kwam.

Het is een heel lang verhaal geworden en onnodig ingewikkeld.

En zo heb ik nog wat dingen meegemaakt met ze, zo gauw ik weg kan ben ik weg.

Voor mij geen Vodafone meer.

• Bart

+ Dekking

Snelle en vriendelijke klantenservice

Diensten

- Achterlopen beltegoed (abonnement)

• Rene

Voor mij nooit Vodafone meer…

Na ruim 10 jaar klant geweest te zijn ga ik zsm over naar een andere provider.

Ik heb een Vodafone locked HTC waarin ik mijn zakelijke KPN sim wilde gaan gebruiken. Unlock code verkregen, na de nodige omzwervingen en een procedure die erop is gericht je zo veel mogelijk te ontmoedigen.

Echter na 7 maanden was de telefoon defect, kan gebeuren, dus opgestuurd met de vermelding dat het een unlocked toestel betrof maar na een mainbord wissel was het toestel alsnog locked. Bellen met Vodafone: het wordt geregeld, niet dus, weer bellen: er is een probleem bij HTC, week wachten. Weer bellen: nee er is nog niets. Week wachten, weer bellen: nee hoor, ik kan niets vinden over een probleem. Weer bellen: nee het probleem ligt echt bij HTC.

Zelf maar eens bellen met HTC die zien dat bij de board wissel het nieuwe IMEI nummer niet is gekoppeld aan het serienummer. Fout van Vodafone. Ik bellen met de nieuwe info: we geven het door aan de afdeling unlock. Ik bel u terug. Niet dus, ik weer bellen: nee de afdeling unlock heeft nog niet gereageerd en nee, wij kunnen alleen maar per mail communiceren met de afdeling unlock. Ja ik begrijp dat u nu al bijna twee maanden niet kunt bellen met uw toestel.

Dus er gaat nu gewoon een alternatieve firmware op het toestel (ben ik meteen van de Vodafone branding verlost) en mijn prive abo gaat per direct over naar KPN dan weet ik tenminste dat ik geen service krijg (alhoewel het unlocken van een ander toestel via KPN een fluitje van een cent was en een toonbeeld van hoe het wel moet).

De medewerkers die ik heb gesproken hebben allemaal netjes (op 1 na, die had het zo druk met praten dat ze niet kon luisteren en na het eerste weerwoord maar meteen de verbinding verbrak) gehandeld. Het bedrijf zelf zuigt gewoon vreselijk.

• hannie

Beetje late reactie, maar ik ben er he-le-maal klaar mee…met vodafone. Gelukkig kan ik meteen overstappen naar een andere provider, en dat ga ik nu ook doen ook!!! Klantenservice verbeteren?? Ik geloof er niets van. Er gebeurd niets bij vodafone. Laatst ben ik geblokkeerd door vodafone, zonder reden notabene. Dus ik belde met de “klantenservice” en zij zouden de fout meteen herstellen! Is natuurlijk niet gebeurd. Ik kon twee weken niet bellen en gebeld worden. De laatste keer dat ik met de klantenservice belde om dit probleem nu eens te gaan oplossen zei de meneer van de klantenservice: “oh, ik zie het al, er is iets niet goed ingesteld hiero”!

Niet zo best dus…

Voor mij niet meer!