n95

• DE_GEKSTE

hallo

ik heb een vraagje

en het antwoord weet ik denk ik wel maar vraag het toch maar ff

er werd van de week een nokia n95 aan geboden voor €100,- nieuw in doos

het was alleen een geen echte nokia maar een namaak en nu me vraag

heb je daar wat aan of werk dat niet ze komen uit cina als ik het goed had

ik zelf denkt dat het niet werkt in nederland maar dag vraag het toch ff

• Marly

Deze toestellen werken gewoon in Nederland, ik heb ze al duurder gezien, dus 100 euro valt op zich nog wel mee, maar je moet je realiseren, dat dit dus helemaal niets met een Nokia N95 te maken heeft.

Geen 5 mp camera, geen UMTS, geen GPS, alleen Engelse taal en geen garantie in NL. Het feit, dat ze op een N95 lijken, vind ik dus een groot nadeel.

De meeste van deze toestellen werken met twee simkaarten, dat is dan weer in hun voordeel.

Wanneer je al zo'n toestel zou kopen, zou ik er de voorkeur aan geven, dat het ding gewoon zijn eigen uiterlijk heeft en niet ergens op lijkt, je loopt toch voor gek met zo'n nepperd !

• oneeye67

en waarom € 100 uitgeven voor een namaak als je de N 95 nu al gratis kan krijgen bij n abbo……vorig jaar moest ik er nog €250.00 bij betalen :(

• willem

Het heeft even niets met de 95 te maken maar het was me al eerder opgevallen dat er namaak Nokia's op de markt zyn. Ik heb 2 maal een 6233 en je kunt het al merken aan het gewicht : de originele is een fractie zwaarder dan de nagemaakte.

• **josty**

ik zou als ik jou was gewoon ff doorsparen voor een echte n95,dan heb je pas veel meer waard voor je geld

spaar nog iets van 150 euro bij en je hebt er 1 met garantie (met een beetje massel)

• Marly

Inderdaad, heb zelf net een mooie gekocht, in “Warm Graphite”, met een SanDisk 8Gig kaartje, dan hoef ik geen N95 8GB.

Wanneer een N95 me te duur zou zijn, zou ik iets compleet anders kopen, maar geen namaak.

• DE_GEKSTE

ik heb er al 1 een echte n95 maar vroeg me dit af om dat hij me werd aan geboden

ik koop niet snel zooi

• Lemco

Marly heeft gelijk koop geen aftreksel wat een N95 moet lijken. En de N95 is inmiddels ook al een jaar op de markt dus de goedkoopste ligt op € 377,- bij GSM Track.nl dus aangezien wat het toestel eerst moest opbrengen ( € 700,-) is hij zwaar in prijs gekelderd! Misschien komt het ook wel door de N95 8GB en de toekomstige Nokia N96!

Lemco