verkeerde rekening

• dion

Ik had bij de kpn een telefoon gekocht met een abb, die was het eerste jaar 20,- nu is er al 30,- afgeschreven, en ik had hun een mail gestuurd, voordat er afschrijving plaats vond, maar ze hadden meer tijd nodig om mijn vraag te beantwoorden. oke, ruim 2 weken verder nog maar eens een mail gestuurd, maar nu krijg ik helemaal geen reactie's meer. Iemand een advies voor mij. scheelt toch wel zo'n 120,- op jaarbasis.

In de winkel helpen ze mij niet omdat het een internetaanbieding was

• Marly

Waarschijnlijk heb je gebruik gemaakt van een aanbieding, met korting tijdens de eerste twaalf maanden.

Shops zetten dat er gewoonlijk in nogal kleine lettertjes bij en de mensen lezen er maar al te graag overheen.

• zackary

Marly schreef:

>

> Waarschijnlijk heb je gebruik gemaakt van een aanbieding, met

> korting tijdens de eerste twaalf maanden.

Dat zegt ie ook, nu betaalt hij al 30 euro terwijl het eerste jaar van 20 euro geldt.

> Shops zetten dat er gewoonlijk in nogal kleine lettertjes bij

> en de mensen lezen er maar al te graag overheen.

Nee hoor, een aanbieding met korting van een jaar wordt juist maar al te graag onder de aandacht gebracht, en zal men niet verstoppen in kleine lettertjes.

• Marly

Inderdaad ;), maar wanneer je post, dat je een verkeerde rekening hebt, heb je dan blijkbaar over het hoofd gezien, dat het alleen voor de eerste twaalf maanden geldt en niet daarna.

In dat geval is de rekening namelijk gewoon juist.

• dion

De rekening is niet juist.

Ik heb nl nu net mijn 2e maand de aanbieding. Dus ik moet nog 10 maanden van het eerste jaar.

Onjuist dus. Het 2e jaar ga ik 30,- betalen. en het 2e jaar begint pas volgend jaar half Maart;-)

Was trouwens van KPn zelf een aanbieding.

• zackary

NEE want hij zit pas in de tweede maand van het eerste jaar.

WAKKER WORDEN!!!